Aprilia Area SBK 51 6,4 / 10

Aprilia / Aprilia Area SBK 51
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 1
km óra állása az elején: 47000
vezetett km: 200
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem

Robogót kerestem.
Megakadt a szemem, ezen a gyönyörű olasz formatervezésű masinán...egyszerűen gyönyörű!
Itt kezdődtek nálam is a gondok...(olasz)
Hibásan vettem, és mint kiderült elhanyagoltan is...
Sorra jöttek az alkatrészcserék, és még mindíg nem volt motorozható állapotban. Többet állt garázsban, mint gurult a közúton.
Amit cserélni kellett.: (egyszerűbb lenne ha leírnám mit nem...)
-vákumcső, kiegyenlítőtartály, motor generál (komplett), kuplung, hajtásszíj, varió, karburátor, és még sorolhatnám.
Egyben biztos vagyok, nem hagyott cserben sohasem, mert mindíg javítanom kellett.
Ha valaki laikus a szereléshez, én nem ajánlom neki a minarelli blokkos robogókat! Igaz elég puritán, de a belseje, kidolgozása, sorjátlanítása, nem előzi meg a régi lengyel vagy szlovák mopedok minőségét.
Egyszóval ez nem motor! Ez robogó!
Aki ilyet akar vásárolni, az kalkulálja bele, hogy ezzel max. napi 20-25 km-ert érdemes motorozni.
Ez arra való, s nem másra.
Az alkatrészellátás elég jó, és relatíve olcsón van minden hozzá, gyorspostával rugalmasan beszerezhető.
Nekem 250.000-be állt meg, és 175.000.-ért talált új (bevállalós) gazdit.
Én mégegyszer biztos nem veszek...
Ez az egyetlen motor volt az életemben, aminek tiszta szívből integettem, mikor elvitték..

Erre használta
Robogózni, már amikor jó volt...

Javítanivalók
Minden....meglepetésmotor...:D

Itt szervizelte
Szakmámból kifolyólag, én javítottam.


A beküldő 28 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: -Apuci-

Beküldve: 2010. március 14.