Cagiva Mito 9,4 / 10

Cagiva / Cagiva Mito
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 45000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Szóval 125ös 2t-t akartam,nézegettem rs-t tzr-t de végül a mito mellett döntöttem mert jó ár/érték aránya van,olcsón hozzájutottam aránylag,100km-t jöttem vele hazafele nem kis csuklófájdalommal amihez szép lassan hozzászoktam:),otthon jól átnéztem,összeségében csak 1 membráncserét kellett megejteni rajta,ezután abszolút problémamentes volt,2x állt meg mind 2x az üres tank miatt:D.
Motor:végsebessége:6.ban 160km/h 0-100:7-8sec
3-5000ig szépen nyugissan el lehetett vele gurulni,5-6500ig volt 1 kis luk aztán 7000től elég jól megindult egésszen 11000ig.
azért 9es a teljesítménye mert mondjuk egy rs picivel erősebb de mondjuk 1 gilera nexus robogóval 140ig együtt mentem,
Megbízhatóságában kelemessen csalódtam,ahhoz képest amiket olvastam róla...a világ végére is elmertem volna indulni vele csak olaj(agip speed 2t,castrol racing power)és benzin kell.
Váltó:nagyon jól kapcsolható váltója volt jól ellettek osztva a fokozatok mondjuk a 7.felesleges volt
Futómű:elég kemény feszes rugózása volt rossz úton nagyon megfájdult a kezem tőle,de kanyarban meghálálta.
fékek:erről nem tudok sokat beszélni,elég szerintem annyit mondanom hogy elől 4dugós brembo,a hátsó csak 2dugós de eszméletlenül fogott az is.
fogyasztása:ha sokat nyeleztem megevett 6-max 7et de átlagban 5-6körül volt és abba belefért jópár gyorsulgatás.sajnos meg kellett tőle válnom mert már elég öreg volt és költeni kellett volna rá(lánc,fékbetét,telószimeringek,meg 1-2apróság)egyszerűbb volt eladni.
2010ben tervezem egy mito evo vásárlását maradok a cagivánál,nagyon megszerettem a márkát.
Nagyon szerethető motorok szerintem a mito-k csak jó olaj,1 kis törődés,és kis hozzáértés szükséges,ha ez megvan akkor szerintem jó ideig motor marad.

Erre használta
ide-oda mászkálás,néha gyorsulgatás

Javítanivalók
Karbonmembrán lap sarkai elégtek,valószínűleg a kora miatti elhasználódás következtében.

Itt szervizelte
saját magam,itt a fórumon mindent meglehet szerezni

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gagavectra

Beküldve: 2009. szeptember 7.