Cagiva Freccia C12R 9,4 / 10

Cagiva / Cagiva Freccia C12R
gyártási év: 1991
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 17500
vezetett km: 7000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A motort tavaj nyár végén vettem.Nemsokat motoroztam vele de már akkor megszerettem.Az éven sikerült vele többet menni.
Bár sajnos volt egy bukás április 19.én ami következtében 3 hónapra kivontam magunkat a forgalomból, de hál istennek én is jól vagyok meg a moci is :) Csak a tükreit kellett csináltatni és menetkész is volt+ egy festés nem ártana.
Hál istennek semmi gondom nem volt vele eddig, kivéve az önindítórellét de az nem nagy gebasz sztem.

Fogyasztás:
Értéknek olyan középértéket adtam meg, mert persze attól függ , hogy hogy használja az ember.Ha kényelmesen nyugisra veszem a figurát és oylan 80-90 el uatzok vele és nem pörgetem agyig akkor 4 és fél 5 liternél megáll.
DE HA felkeveredünk a Bükkbe(ez elég gyakran előfordul) vagy csak egyszerűen ellszáll az agy akkor 7 liter a max amit eddig sikerült, bár nemnagyon szeretném ha többet enne ilyenkor:)

Teljesítmény:
Azért adtam csak 9 et mert,hát az apriliák ott hagynak bár az a Freccicának a 25 lovas változata, szivesen kipróbálnám a 34 est.
Mentem már haverom 25 ös futurájával és vhogy jobban tetszik ahogyan a cagiva kezeli a powet.Az apriliánál hirtelen kb oylan 7 ezernél nyit, a cagiva meg 5000-5500 től szépen folyamatosan.

Megbízhatósság:
Az nálam elérte a maxot.Még sehol nem hagyott ott, semmit nem kellett vele csinálni(kop kop kop) és bátran el indulhattam vele 200 km es túrára.
Egyedül most az esővel vagyunk gondba valahol beázik vagy a gyertya vagy a gyujtókábel mert ha nagyon sok víz éri akkor kihagy sajnos... de ez szerintem semmi.Ha elkap egy eső akkor kiállok és megvárom még enyhül.

Kényelem:
Nagyon kényelmesnek találom a vasat.Hosszú távon is kényelmes a nemtúl fekvős kormány miatt, valahogy kellemes a test tartást követel.Állítólag a hátsó ülés is elég kényelmes bár én még azt nem próbáltam :).A kényelmet szolgálja méga kis "kesztyűtartó" ami a tank fölött és az azt takaró burkolat között helyezkedik el.Nagyon sok apróságot bele lehet pakolni.Egy fél literes üdítő kb két szendvcics meg jogsi,pénztárca ha csajt viszel fésű meg a többi hülyeség....! Az elsősegély cuccnak meg megvan a helye az ülés alatt amit elég könnyen le lehet szedni.Az elsősegélynek én a légszűrő fölötti ksi helyet találtam ki, oda pont befér sőt még a láthatósági hülyeség és egy darab rongy is.
Réggen ETZ-s voltam és megtanultam h szerszám nélkül sehova.Ezért az ülés alatt még a váz kialakítása és az idom megengedte hoyg csináljak oda két kis szütyőt amiben elférnek a szükséges szerszámok és még a cuccoláshoz egy pár gumipók is.
Lehet h nem is sport hanem Túragép?:O

Az útfekvése is jó a gépnek, szerintem eltalálták! Eddig még nem votl olyan hogy kanyarba elkezdett volna szitálni.Nagyon stabil nagyobb sebességnél is.Balos kanyarba lemerem rakni a kezem és balos vagy jobbos kanyarba is simán visszaintek , apszolut nem mozdul a helyéről.

Szerelhetőségéről még oylan sokmindent nemtudok irni.A powerjét nagyon egyszerű kiszedni megtakarítani.Eddig csak az én hülyeségemből kellet szétszedni.Meghajtogattam a felniket és görgőztetni kellett.Ha már ott jártam leszedtem az összes idomot és megnéztem hogy mi hoyg van nála elrendezve.Egyedül benzinszűrőt cseréltem meg aksit.

Nagyon megszerettem a motor formáját is, sokan mondják hogy csúnya de szerintem eggyáltalán nem és még sokak szerint sem.Ezért is következő gépnek nagyon hajtok a nagytesójára a Ducati 907. I.e re :)

Köszönet a motorért az előző gazdájának is Tóth Istvánnak! Ő is nagy becsben tartotta és ez meg is látszik rajta.Remélem ha egyszer különválnak útjaink jó és törődő gazdára talál majd a kis freCiccám!

Minden jót és széles utat mindenkinek!

Erre használta
a nyáriszüneti napokban szinte mindennapos használatban volt
am Bükközés, túrázás motorostalálkozóra járás

Javítanivalók
Eddig csak a felnik az én hülyeségem miatt, majd most jön az önindítórellé

Itt szervizelte
Otthon csinálom a motorjaimat.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: HMC!-944-ST2

Beküldve: 2009. október 7.