Cagiva Mito 8,6 / 10

Cagiva / Cagiva Mito
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 76000
vezetett km: 1
fogyasztás: 9 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A motort egy ismerősömtől vettem.Ő volt a motor II tulaja.Ő olaszországból hozta be. Ott az első tulaj csak pályázásra használta.A II tulaj pedig nem használta semmire, 2 évet állt a garázsába.A motort tegnap előt hoztam el a szerelőtől.Új powert, önindítót, gyertyát rakott bele. Hidegen-melegen első pöccre indul. A blokkja nagyon csörög már.Nem hiába, pályamotor volt. Amikor hoztam haza a szerelőtől, nagyon boldog voltam, hogy egy Mito-m van. A fékjei iszonyatosan harapnak. A motor a korát minimum 10 évvel megelőzte. Radiális Brembo fékek, banán lengővilla, stb, stb...Nemhiába, Massimo tamburini tervezte anno. Még most is furcsa, hogy 7 sebességes. Sosem tudom hűnyadikba is vagy. De ezt mjad idővel megszokom. Nagyon meglepődtem, hogy a motor alapjárattól számítva egészen 4000 ig elég szépen megy. Városi forgalomban iszonyatosan hasznos ez a tartomány. Utánna 4000-7500 ig akkora ˝teljesítményszakadék˝ van...De amikor kiynit a power áááá :D A kilóméter órát kicsit eltakarja a kuplungbowden, de nem vészes. A műszerfala áttekinthető, lényegretörő.Amikor ráülök, már akkor is vigyorgok ralyta :D:D Nagyon jó vele motorozni. Majd írok egy tesztet szezon végén is.....

Erre használta
At utcán gurulgatok vele :D

Javítanivalók
power, önindító, akkumlátor, gyertya, stb....

Itt szervizelte
szerelőnél

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: CagivaRider

Beküldve: 2010. április 18.