Cagiva Mito 6,2 / 10

Cagiva / Cagiva Mito
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 30406
vezetett km: 7436
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Azért is esett erre a választásom mert: Egyszerűen gyönyörű! A formavilága lenyűgöz minden egyes porcikájában meglátszik az olasz tervező Massimo Tamburini perverzitása :) . Motorikusan viszont volt vele gondom sajnos nem is kevés, mert egy régebbi gazdája ( Sajnos ) egy 160ccm-es hengert rakott rá és átfaragta az egész motort de végül gondolom rá jött hogy nem volt valami jó ötlet és gyors elpasszolta... Akinek elpasszolta az 1 évig használta de már 25-s hengerrel. Nálam jött ki sajnos minden betegsége... Sorolom kb dióhéjban hogy mit cseréltem rajta ki eddig 2 év alatt : Hengerfej, dugó,csapágyak, szimeringek, tűgörgők, hajtókar, komplett kuplung, power elektronika és mechanika, komplett váltó, jobb blokkfél, hátsó felni ( Jó magyar utaknak köszönhetően... )meg ami most nem jutott eszembe... A kötelező dolgokat mint pl: fékbetétek olajak meg stb nem is sorolom hozzá mert az alap dolog szerintem minden motornál. Amúgy meg nagyon kis hálás gép én bejártam vele majdnem az egész Északi közép hg-et elég jó fogyasztással ráadásul. Városba is el lehet vele szaladgálni ha úgy van mert olyan 4-5000 között is van benne valamennyi erő :) Aki ilyen motort akar venni azt csak bátorítani tudom hogy nyugodtan ( Persze nem ezen a motoron lehet spórolni a legtöbbet.. )

Pozitívumok: Viszonylag jó fogyasztás, ( Tudtommal ) kategóriában legerősebb gépezet ha jól be van állítva! Kiváló futómű ! ( Marzocchi villa, harapós Brembo fékek.. Mi kell még ? Nah meg ki ne feledjem ! A kormány lengéscsillapító! Kérdem én hogy melyik 25-s gyártó rak GYÁRILAG ilyen cuccot a motorjára ?!?! Utazó sebessége olyan 110-120, végsebessége pedig beállítás függő szerintem : ) Eléggé dönthető típus ha olyan papucsok vannak alatta!

Negatívumok : Ha valami baja van akkor ki kell nyitni a pénztárcát sajnos... ( De minél nem kell? )Elég drága hozzá minden, de elég jó használt cuccokat is kapni lehet bele. Sajnos mondhatni fehér holló ritkaságú belőle a rendszámos jó állapotú... Kényelem amit nem nagyon tudok még értékelni, de hát ez egy sportmotor! Nem ez volt a szempont amikor megvettem: ) Nincs rajta üzemanyagszint jelző sem tartalék állás a tankon ami miatt párszor gyerek motor lett ( Rá ülsz és lábbal : ) )



Így a végszóként azt mondom hogy kezdő motornak tökéletes, mert minden fortélyát ki tanulhatod a motorozásnak pozitív és negatív oldalait is. Meg tudod a saját határaid amivel majd később választasz magadnak motort.
Én már úgy érzem hogy jöhet egy nagyobb gépezet és reméljük minél hamarabb jönni is fog.

2012 Július 15.

Erre használta
Túráztam is, néha néha oda tettem neki.

Javítanivalók
hengerfej,dugó,hajtókar,csapágyak,szimeringek,tömítések,tűgörg

Itt szervizelte
Magyar László kolléga ( Magyar001 ). Csak ajánlani tudom ! :)

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: D3viance

Beküldve: 2012. július 15.