Cagiva Mito 8,2 / 10

Cagiva / Cagiva Mito
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2002
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 3200
vezetett km: 34000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

2002 ben sikerült hozzájutnom a motorhoz rengeteg tépelődés után. Mivel sokat gondolkodtam még az aprillia rs 125 on. végül úgy alakult hogy egy ilyet sikerült venni és abszolult nem bantam meg.Szinte ujszeru allapotban kerult hozzam ami problemat okozott az az h egy lányé volt es nem volt soha meghajtva kicsit sem mivel felt rajta ezert el volt kormolodva rendesen a kipufogo rendszer es a power szelep.
Miutan kitakaritottam es a powert ujra beallitottam sokkal jobb lett.Ezutan minden gond nelkul hasznaltam egeszen 5000 km ig mikor legszurot takaritottam es gyertyat csereltem eredetileg champion n2c valo bele de en NGK b95egv t hasznaltam lenyeges teljesitmegyugrast nem ereztem de viszont a fogyasztas csokkent ha 6000 alatt motoroztam akkor 320 km mentem el egy tank benzinnel ami ojan 12-13 l .Ami fontos a motornal az az odafigyeles a jo olajra es a melegitesre jo olajjal melegen mindent kibir. a jarasat viszont meg kell szokni alapjaraton eleg kemenyen jar nem ugy mint versenytarsai.nagyon osszeszedett gep a matraban lefele eleg kevesen tudnak elmenni mellettem es ok is csak kigyorsitason (400,600,750ccm es tarsai) .de kanyarban nincs parja a fekre kell odafigyelni ha kemenyen mesz vele mert akkor nem vandorol a fek nyomaspontja dot 4 el erezhetoen elmaszik. a baratom rs e nem tud lepest tartani vele semmilyen szinten.a motor leginkabb 7700 es 11500 kozott hasznaltam altalaban amit nem igy tett meg elete soran az max 1500 km.az elso teleszkopban levo olajat kicsereltem egy kicsit kemenyebbre igy megjobb lett a motor.gumit erdemes ra jofajtat venni mert sokat dob a menettulajdonsagokon es a 150 es hatso gumi a megjelenesen is.nagyjabol 6000 km kent csereltem gumikat elso hatso ( mire a hatsot elhasznaltam az elsot is szetfekeztem ) amit hasznaltam elol:pirelli supercorsa,dunlop sportmax ,hatul dunlop sportmax ,michlen hi sport(ez volt a gyari es elolrol is ledobtam mert nagyon bizonytalan volt tole a kanyarban es csuszkalt is ).
ulesporicioja abszolult kinpad ha nem gyorsan akarsz menni vele egy hosszabb turan meg kell allni kb 100km en kent mert szetmegy a csuklod mivel a sulyod nagy szazaleka a kezedre van terhelve ezen tulajdonsaga turazni meglehetosen kenyelmetlenne teszi viszon ami a turanal jol jon az hogy alsobb fordulatokon is jol motorozhato ero van benne.a power szelep 7500 8000 korul nyit modelltol valtozo, ez eleg soknak tunik egy apriliahoz kepest viszont ennek ket oka van. powernyitas nelkul is elosebb azon a fordulaton mint az RS v NSR ,masodik amig nem nyit sokkal kevesebbet eszik.
A vegsebessege nekem 188 km/h a gyari attettel gond nelkul kiporog 7. ben sikuton, 2 szemellyel sikuton egy 53 kg utassal is de mar nem gond nelkul.

Erre használta
egyszer voltam vele egy 1500km tettem meg vele turazgatva amig a 15000 es dugocsere utani bejaratas tartott .azutan folyton csak matraztam 7700-11500 ig forgattam.heti 200-400 km ert. de voltam vele palyan is tobbszor a hungaroringen.

Javítanivalók
mikor megvettem ledobtam a gyari lancot mert nem o gyurus volt.
5000 km kent gyertyacsere !powertakaritas! nagyon fontos,legszurotakaritas,8700 nal elso fekbetet csere eredeit brembot vettem bele egy puhabb fajtat.kb 6000-6500 kent gumikat.15000 nel az eloirt dugocseret megtettem egy prox dugot tettem bele,ekkor szethuztam a blokkot is kivancsi voltm a fotengely es a csapagyak allapotara mert azt hittem az miatt kopog de nem volt veluk semmi gond de biztos ami biztos kicsereltem oket viszont nem valtozott a hangja ezutan sem. ezutan gondos bejaratas.16000km fekbetetcsere egy hasonlo puhara.18000 km nel volt egy lancszett csere ekkor meghagytam az eredeti attetelt nem valtoztattam rajta.24000km fekbetetcsere. persze a fekolajat is surun cserelgettem az eros hasznalat miatt.

Itt szervizelte
sajat muhelyemben.
az alkatreszek nagyreszet a pink motors nal vetem.
nem a legolcsobbak de korrektek

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: hatizsak

Beküldve: 2007. november 28.