Cagiva Tamanaco 5,8 / 10

Cagiva / Cagiva Tamanaco
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 8300
vezetett km: 5000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 3/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Első motorom, és valószínüleg még sokáig marad, hiszen annyira nem ér semmit, hogy bármikor többet ér vele a motorozás, mint az a pár forint, amit adnának érte. Vezetem és szerelem, mindíg leköt. Nagy baja nem szokott lenni, de pár bosszantó aprósággal mindíg előáll.
Leszámítva, hogy amióta megvan nem volt még olyan nap, hogy ne lett volna ötletem, hogy mit kell még megcsinálni rajta, kifejezetten szeretem. Nap, mint nap járok vele, ha tehetem. Nem is fogyaszt sokat (4literrel lehet számolni), viszont cserébe bármelyik kitartóbb autós legyorsul. Persze ez nem mértékadó, mert valami gyújtáshiba van még. A haverom Cagivája jóval erősebb.
Kényelme élvezhetőnek mondható, egyenes háttal ülök, mint a széken. A csuklómat egyszer nem éreztem motorozás után (a hátsómat annál inkább). Nagyon barátságos motor, nem ideges semmitől, a fékje az erejéhez mérten tökéletes.
Annak ellenére, hogy valószínüleg veszek mellé egyszer egy nagyobbat, ezt megtartom és megörzöm. Egyszerűségének köszönhetően a legtöbb szervíz otthon is végezhető, sőt egyenesen Discovery Channel stílusú restaurálási projektet tervezek a közeljövőben.

Erre használta
A városban és kisebb túrákra használtam.

Javítanivalók
Teleszkóp szimmering, néhány fogaskerék, láncszett, fékbetét... Semmi nagyobb eddig.

Itt szervizelte
Csepel, Piller Attila. Szakember és megvan minden eredeti célszerszáma a motorhoz.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: giocatore

Beküldve: 2009. január 27.