CPI Cracker 7,8 / 10

CPI / CPI Cracker
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2003
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 33000
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2003 év végén vásároltam meg a motort szalonban. 2007 év végéig nem sokat használtam így garázsban állt és éves szinten 500-1000 km mentem vele.Viszont az üzemanyag árak emelkedésével egyre többször vettem elő és azóta napi szinten 100-200 km használom.Most 33000 km van benne és télen kapott egy komplett motorgenerált.Új főtengő csapágyak, szimeringek,minden ami forgó alkatrész ki lett cserélve.Saját kezűleg precízen gyári értékek alkatrészek szerint lett összerakva a moci. Az évek folyamán egyszer sem hagyott cserben a robogóm attól függetlenül,hogy kínai és ezért mindenki óva intett tőle.Elmondhatom hosszú távon használom a motort tuningmentesen.Végsebessége a mocinak 75km de kényelmesen 60-65 bárhova elvisz.Több esetben voltam vele Pesten és az ottani forgalomban is helyt állt.Igaz az ülése lehetne kényelmesebb de a menetteljesítménye gyorsulása fogyasztása nagyon megfelel.Esztétikailag kicsit dobtam a motoron így egyedi lett.
Én nagyon megvagyok elégedve vele főleg amikor 7000 kén a szervízbe szíjcsere görgök gyertya olaj fizetek 7000 fr-ot. Szerintem ez sem elhanyagolható.Alkatrész ellátása nagyon jó és tuning nélkül is hozza a formáját.

Erre használta
Munkábajárás

Javítanivalók
27000- nél új henger dugó főtengely

Itt szervizelte
Veszprém
komplett 38000 fr

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: halfarkas61

Beküldve: 2011. június 22.