Ducati Monster 900 8 / 10

Ducati / Ducati Monster 900
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 904 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 19000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok!
Szóval mindig is motoroztam, sok mocit próbáltam már, bár igaz eleinte főleg japánokat és tettszettek is!
Amin kezdtem: babett,simson,90-es,125cross,apósom honda dominatorja,fazerja(600),intruderje,öcsém rsv milléje.
Ez a monster az első motor amit én vettem magamnak! Már többször akartam, de nem jött össze, pedig általába japcsó 600-asokat néztem! De most júniusban mikor végleg eldöntöttem hogy mostmár nekem is kell "valami", olyat akartam aminek karaktere van! Ja és amit nem unok meg!
Elősször csak annyit tudtam hogy V2-t akarok és ne kelljen rajta nagyon hasalni, persze ekkor mindjár jött SV650-fogok venni 70ló 62Nm, nem is drága, csak a dizájnjával volt bajom, átt kell alakitani mindjárt tudtam.
Hát igen olyasmire mint egy MONSTER!
Mostmár érthető a választásom?
Ez olyan motor ami igy tökéletes, v2-es, kényelmes pozicióba ülök rajta(persze csak 160-ig), a fogyasztása sem vészes, szereti a kanyaros szerpentineket és karakteres!
Elősször néztem a 600-asokat, jó lessz az nekem túrázgatni gondoltam, de leeszéltek róla(hál istennek), "merthogy V2-be kell az a 900-as" és igaz is, ez igy 78 lóerő 73Nm de ezek kb 6 - 7000 körül rendelkezésre állnak, szóval nem kell pörgetni mint egy 600-as sornégyest ami papiron 90-130 lóerő(ugyebár évjárattól függ) és mágis 180-ig simán tudok velük menni, utánna meg letép a szél!
Eleinte a szárazkuplung kicsit zavart, de mára megszerettem(még a hangját is) hát igen tipikus ducattis, motoros találkozókon benzinkúton, parkolóban sokszor megbámulják, de a lényege nem ez, hanem hogy egyszerűen nem tudok leszállni róla, még gyári dobokkal is gyönyörű a hangja, főleg 5 - 6000-nél, visszaváltani alig kell bármilyen fordulaton húz, lehet vele szép nyugodtan tötyögni is 2 -3ezres fordolaton, de lehet vele száguldani is leszabályzásig(8500) csak hasalni kell a tankon, én eddig 210-et mentem vele!
Fogyasztása gázfüggő volt 4,5 is túrázgatva, és volt 6 is mikor többen mentünk persze mindenki sportmotorral 600asok és 1000resek és csak a végsebességükkel húztak el tőlem!
Ja a gumit azért nyalja rendesen sportgumi 5000 alatt kuka! De nagyon lehet vele kanyarodni!

Erre használta
eddig csak túr

Javítanivalók
féklámba égő, majd eltört a műanyag ami tartotta

Itt szervizelte
eddig megoldottunk mindent otthon koppkopp

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: zsülM900

Beküldve: 2008. november 10.