Dunlop D211 GP Racer 8,3 / 10

Dunlop / Dunlop D211 GP Racer
Dunlop D211 GP Racer
ekkor vette: 2011
ennyi km-t tett bele: 7500
starpabírás: 7/10
tapadás: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Motor: Honda VFR800 FI (1998)
Típus: Dunlop D211 GP (120-as első illetve 190-es hátsó)

Egy garnitúrát használtam el idén a szezon elején. Nem egy utcai abroncs, ezt tényleg pályára fejlesztették, de legálisan használható utcán is.
Használtam jutottam hozzá, az új ár töredékért. Úgy hogy az öntési nyomok még látszottak rajta. Mikor meghozta a postás, elég hideg volt, és ez a gumi keménységén is látszott. mint bakelit. Nyáron pedig akár ki is lehetett belőle csippenteni.
Elől hátul 2 komponensű. Igaz hátul a keményebb középső rész nem túl széles. De a keverék jól el van találva, mert majdnem egyszerre koptak el. Supersport gumi ellenére 7500 km-t kibírt ami szerintem jó eredmény. Pirelli Diablo Supercorsa nálam 5000-et, Metzeler Racetech Int. (K2) 6000-et bírt ki. Ezeknek a kopása nem volt ennyire egyenletes mint ennek.
Amíg nem melegszik fel addig nagyon tud csúszkálni. De ekkor is egész kontrollálható, és elegendő visszajelzéssel bír. De ha felmelegedett akkor lehet neki adni, hogy érezze a törődést.
Az én motoromra 180-as hátsó van előírva, én 190-eset tettem fel. Voltak fenntartás, de a gumi meggyőzött. Nem romlott az irányíthatóság, sőt. Jobb mint mostani BT016Pro. Üzem közeli hőmérsékleten nagyon jól lehet vele kanyarodni, nagyon jól tapad.

Problémák
- amíg nem tud egy kicsit felmelegedni, csak nagyon óvatosan szabad vele közlekedni
- mintázat kevés, így esőben nem érdemes forszírozni, de azért nem kell totyogni

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: szabo.laly

Beküldve: 2011. december 22.