Gilera RCR50 8,6 / 10

Gilera / Gilera RCR50
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 10900
vezetett km: 5200
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

kezdésnek jöjjön 1 kis sztorizás:
a motort 2006októberében kaptam. Derbi Senda 9,5 lóerős blokk hajtotta, de szinte minden alkatrész a Derbitől származik, csak a márkajelzésben különböznek tapasztalat alapján.Sajnos az előző tulaj gondatlanságából 150km! után széthullott a henger, menthetetlen volt sajnos. Ez a gondatlanság a következő volt: a hűtővíz összeszivárgott a kenőolajjal, ezt pedig 1 külön kis túlfolyó jelzi. Ezt úgy oldották meg h betömték a túlfolyót.... Így hát a sors megpecsételődött, én meg fizethettem.Kapott 70ccm-es vashengert(Olympia), Hebo Performance versenypufót, 17,5es Dell"Orto karbit, új matricaszettet(Fox) illetve zsír új hátsó gumit, ami egész jól bírja a gyűrődést.
*Tetszik: :)
-még 50es hengerrel is egész szépen haladt a kis kétütemű, a 75-80km/h végsebesség is reális volt.Most azonban a gyorsulása szuper, végsebesség pedig olyan 95-100km/h körül van,ami pont elég, úgyse megyek sose annyival
-6 sebesség
-pozitívumként tudom még kiemelni az üléseken csúszásgátló huzat van, de ettől még baromi kényelmetlenek és keskenyek
-nagyon könnyen írányítható, kezelhető a motor
-jól néz ki(ebben szerepet játszanak az új hátsólámpa, új tükrök illetve Aerox indexek:P)
-nagyon megbízható
**Nem tetszik: :(
-kényelmetlen ülés
-merev hátsó rugóstag, ami nem állítható
-sokat fogyaszt
-a felnik nem szeretik az élesebb kátyúkat, már kétszer is vinni kellett, hogy helyrerakják
-kicsit gyenge első fék

Összességében véve szerintem szuper kis tanulómotor, mindenkinek csak ajánlani tudom. Új ára kicsit borsos(ha jól emlékszem 2500Euro), ezért érdemesebb használtat nézni, mert így az ár-értek arány sokkal reálisabb.

Erre használta
endúrózás(földúton, erdőn-mezőn-árkon-bokron keresztül) illetve aszfalton motorozgatásra, néhanapján iskolába járásra és már krosszpályát is megjártam vele.

Javítanivalók
-bal első telószimering
-új láncszett
-felnit 2x /sz*r magyar utak:

Itt szervizelte
-Yamaha Karsai Nyíregyházán
-ill. hozzáértő szerelővel

Alkatrészek viszonylag könnyen beszerezhetők,ár tűrhető.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: GileraRCR

Beküldve: 2007. november 30.