Gilera Runner 180 7,2 / 10

Gilera / Gilera Runner 180
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 178 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2006
km óra állása az elején: 4100
vezetett km: 8000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2003 végén az volt a fejlövésem hogy a 650-es SV-m mellé kell egy városi kis szaladgáló-csibészkedő gép is!Mivel supermotora nem akartam áldozni, egy Gilera 180-as runner lett a szaladgáló!Amikor elhoztam 2004 kora tavaszán a szalonból mindjárt igazolni is akarta a hírét, és akaratom ellenére azonnal egy egykerekezéssel kezdtük meg az ismerkedést!Előtte egy cimborám használta ,így a motor múltja lekövethető volt.Ezt azért fontos megemlíteni,mert sok ilyen gép esik áldozatáúl a házi tuningőrülteknek akik 10km/h és valamivel jobb gyorsulás reményében azonnal televásárolják Malossi és egyéb tuningalkatrészekkel!Őszintén mondom ha nem versenycélra kell,akkor nem tudom megérteni ezeket az embereket!Az enyém 140-et ment végre,és azt is bődületes gyorsulásban produkálta.Minek ennél több egy kiskerekű robogón könyörgöm?Egy szerelő is osztotta a nézeteimet,és hozzátette:"Ezek a gépek gyárilag nagyon ki vannak hegyezve,nem érdemes piszkálni őket mert akkor hamar meghal a blokk!"A 180-as kétütemű méregzsák a "kés-villa-olló...." kategóriát súrolja,mert sokszor keményebb adrenalinfröccsöt adott mint a K5-ös Gixxerem!Kéretik tehát tisztelettel közelíteni a látszólag ártalmatlan kis viperához!A futóműve egy művészet a robogók között!Gratulálni tudok csak a gyártónak!Hogy mást ne említsek kedvenc kanyarjaim,és a parkolózás közben sok esetben sikerült csúszáshatárig döntenem a gépet,és egyszer sem estem el!Nagyon pontos visszajelzések érkeznek az útról!Sajnos a feszes futómű hátránya hogy meglehetősen kényelmetlen hosszú távon,és egy egész napos rakoncátlankodás után bizony az arra hajlamosaknak sajog rendesen a derekuk!Sokszor könnyeztem meg beállt derékkal az egész napos cirkuszt!Nagyon fontos hogy kiválló minőségű gumit használjunk ami támogatja a futómű páratlan képességeit!Az olcsó gumi hamar büntet,és hosszú távon az idomok árát figyelembe véve lehet hogy az lesz a drágább megoldás!:((
Tipushibája hogy szivárog a hűtővíz betöltőnyílásánál a hűtőfolyadék.Ezt a gyári szervízben is csak ideig-óráig tudták orvosolni!Nem vészes, pusztán esztétikailag zavaró!A hőgomba eldurrant nekem,így a ventillátort egy diszkrét kapcsolóra kötöttem!Rendkívűl jó a fényszóró szinte jobb mint némelyik nagy gépen!
A Taljánok sajnos a fékekkel nem bántak bőkezüen,pedig egy ilyen erejű masinán igazán nem ártana!Figyelni kell !Ennyi!
2006 nyarán elgázoltak vele,így a motor megsemmisült!Pedig még ma is biztosan meglenne!
Nem véletlenül választották anno a sportrobogók királyává!

Erre használta
Csak az őrület,és a városi szaladgálás!

Javítanivalók
Hőgomba, hűtőviz betöltőnyílás fedele.

Itt szervizelte
Nem olcsó hozzá semmi, saját magunk szervízeltük.

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: kengyelfuto

Beküldve: 2007. július 1.