Honda CBR929RR 8,6 / 10

Honda / Honda CBR929RR
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 929 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 30000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Első látásra megtetszett a motor. Olaszországból lett behozva. Egyedi Repsol festésű, tele matricával. A belehajtott 7000 km után azt tudom mondani, hogy nagyon meg vagyok vele elégedve. Elég hamar elkezdtünk tegeződni. Szépen is lehet vele motorozni, bár nem sokat hajtom igy. Koppgázon a kormánycsapkodás az elkerülhetetlen. Jó lenne rá egy kormánylengés csillapitó. Nagy sebességnél kicsit nehéz vele irányt változtatni, de határozott testsúlyáthelyezéssel meg is van oldva a probléma. Nekem elég kényelmes a gép, mivel átlagos testalkatú ember vagyok. A szélvédelme lehetne jobb is. Eléggé össze kell kuporodnom a dupla buborékos plexi alá, hogy ne találjon meg a szél. A teljesitménye lehetne jobb is. A mai 1000-ekhez képest langyos viz. Nem birok velük tempót tartani. Nem sokkal maradok le, de ez mégis idegesit. A végsebessége óra szerint 290 km/h, de jobban tetszene a bűvös 300 km/h. Összességében a teljesitményt leszámitva, csak jót tudok mondani róla. Eddig sosem hagyott még cserben.

Erre használta
Nem helyes, de a közutat használom versenypályának, néha túra, a ringet tervezem a közeljövőben

Javítanivalók
olaj, olajszűrő csere; nemsokára kuplung csere,
de ez szerintem normális

Itt szervizelte
egy motorszerelő barátom

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ghostrider929

Beküldve: 2009. július 30.