Honda CBR400RR 9,2 / 10

Honda / Honda CBR400RR
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 399 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 36000
vezetett km: 16000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Figyelem!
A lentebb leírtak csakis a saját véleményem tükrözik.
Próbáltam objektívan, a hibákra is rámutatva leírni.

Motor:
CBR 400RR (NC29)

Teljesítmény:
62 ló. 190 kiló (tele) Tehát nem egy izomgép, de mivel 400as ugye...
Tömegét az 1365mm-es tengelytávolságával ellensúlyozza, ezért nagyon jól lehet terelni a vasat. Erre rásegít az alacsony súlypont is. Szerpentinen nagyon jó :)
Egyetlen kisebb hibája, az elsó teló. Keményíteni lehet, de egy RVF teló jó lenne bele. Igaz, akkor meg a vesédet rázná ki... Szerpentinre kicsi puha, de városban nagyon jó.
Fék: Lehetne benne egy négydugattyús féknyereg. Bár ez is jó, mert így nem üt a fékkar.

Megbízhatóság:
Japán belpiacos. Szerintem ezzel elmondtam mindent :) Ja, vezérműláncal sincs gond :D

Alkatrész:
Itthon drága mint a dög, angol ebayről töredéke.

Kényelem:
Fekvős motorhoz képest nagyon jó. Hosszabb távokon sem kell megállni (csak tankolásnál) van egyszép fotel elöl, láb jó helyen. Szóval kényelmes.

Fogyasztás:
Nyáron 5.5-6 liter, 15 fok körül 3.8-4.5 liter.

Nekem tetszik. Jó a vezethetősége, nagyon jó a hangja, és nem nagyon jön veled szemben még egy.
Ja, és olyan 55ezer km-errel a háta mögött, ugyanannyi olajat veszek ki belőle, amennyit beletettem :)

Erre használta
Túra + szerpentin. Bakony, Visegrád, Mecsek.

Javítanivalók
12 éves gyári fesszabályzó.
Egy műszerfalizzó. (gyári volt :) )
Lánckerék.
Fékpofa.
Kormánycsapágy.
Karbiszinkron.
Ennyi.

Itt szervizelte
Honda Lakamoto.
Kedvesek, aranyosak, segítőkészek!
10/10
125ös CBRem is itt szervizeltettem.


A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: FireBlade

Beküldve: 2007. február 15.