Honda CBR929RR 8,6 / 10

Honda / Honda CBR929RR
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 929 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 32000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Eredetileg 954 -et szerettem volna magaménak tudni, de annyi pénzem akkor nem volt, ezt a 929 -et pedig viszonylag jó árban találtam meg és..."ló nincs, szamár is jó" alapon megvettem! Azonban ezt ma már egyáltalán nem bánom, hisz teljesítményben alig marad el tőle, sőt, amennyivel az több, ezeken az utakon szinte kihasználhatatlan!
Igazából nagyon megszerettem, bár a kényelmével nem lehet büszkélkedni, de szerintem egy sportmotor sem arról híres. Nekem a két szezon alatt összesen két problémám volt vele, az első évben egy kis vákuumos membrán szakadt ki,(ez állal sokat kapott, fulladt a benzinben alacsony fordulaton), az idén pedig (2012) a generátor égett le, így nem volt töltésem. Ezeken kívül semmi gondom nem volt, csak a kötelező szerviz! Teljesítmény nekem megfelelő, a maga 2000 -s évjáratához szerintem nagyon jó, a fogyasztása szerintem teljesen korrekt, túrázásnál 5,5-6,0 egyébként meg vegyes használatnál nálam max 8,0-9,0 liter.
A csomagtartóját külön szeretném megemlíteni, ami sport motorok között szerintem magasan viszi a pálmát, mert ahhoz képest "hatalmas", bőven sokkal többet tudok bele pakolni, mint márkatársaiba a motoros cimbik, egy-egy motorozás alkalmával!
Összességében az előző hírekkel szemben, pl: hogy kiforratlan technika meg stb., szerintem kiváló motor, én nagyon nem bántam meg, hogy ilyet sikerült vásárolnom!

Erre használta
Általában normál közutakon motoroztam vele, voltak több, hosszabb túrázások, pályára viszont nem használtam még egyszer sem.

Javítanivalók
Mint említettem már:
-vákuumos membrán csere
-generátor újra tekercselés
-kötelező szerviz

Itt szervizelte
Többnyire magam, illetve motorszerelő ismerős.

A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: somyka

Beküldve: 2012. november 10.