Honda CBR929RR 8,8 / 10

Honda / Honda CBR929RR
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 929 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2050
km óra állása az elején: 45000
vezetett km: 30000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Gyerekkori álmom volt ez a motor mai napig megvan és megmarad a többi motor mellett. Teljesen gyári állapot törésmentes mokulásmentes 75000km lesz lassan de motorikusan nem tudok panaszt mondani. Van ami nem tetszik benne nem egy kezes bárány minimális gázadásra nagyon nagyot reagál idegbeteg viselkedése van tehát kis pályán nem ajánlatos. Gyenge a hátsó fék Erösebb munkahenger megoldotta gondot de a többi hondáknál is szégyen a hátsó fék. Komolyabb javitás nem volt a motoron a generátor és feszszabályzó cseréjén kivűl honda betegség! féktárcsák 70000km-nél fogytak el hiába a 330as tárcsa igen ritka méret féknyereg elől nem nagy szám jó a fék de a mai motoroké jobb. Kormánylengéscsillapitó nélkül használhatatlan, 2 személlyel is kényelmes bár én 190cm és 85 kilo vagyok nekem sok az első ülésen a hely tulságosan is üléshuzat igen csuszos huzatcserével orvosoltam végeredményben a mai motorokkal szemben szerintem kényelmesebb jó vásár volt

Erre használta
Hétvégi motorozás egyszer külföld

Javítanivalók
Generátor, feszültségszabályzó, Kormánycsapágy, Teleszkopszimeringek

Itt szervizelte
Saját magam

A beküldő 15 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: honda929

Beküldve: 2015. szeptember 17.