Honda NSR125 8,2 / 10

Honda / Honda NSR125
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 29500
vezetett km: 30700
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Tulajdon képpen az endurok tetszettek és tetszenek még most is, egyrészt a magasságom miatt (190cm), másrészt mert azzal lehet terepezni is. Viszont csak Nsr-re volt pénzem, én meg türelmetlen voltam. :) Igaz, hogy csak 3-4hónapja van meg, de azóta lementem már vele Balatonra, Velencei tóhoz, egynapos 120-140km-es túrákra és soha nem volt vele bajom. Összesen az első teleszkópszimmeringeket kellett kicserélni, de ez tipikus nsr betegség... Végsebessége nekem autópályán 120km/h volt, utazó sebesség 110km/h, amit bírt Pestről Balatonig végig. Nekem első motornak nem is kell több. Városban is sokat használom, ott is teljesen jó. Az első fék nagyon bika, jól adagolható, viszont néha \"darabos\" az adagolhatósága. Nem tudom miért van. A hátsó fék nekem nem nagyon adagolható, hirtelen blokkol, de lehet hogy csak régi a fékpofa.

Erre használta
Sokat túrázni és városban.

Javítanivalók
Teleszkópszimmering, láncfeszítés sűrűn, első kerék egyik percről a másikra leeresztett (nem defekt). Ellvileg a gumi és a felni közé valamilyen kosz ment. Első-hátsó gumi csere, mert kopottak voltak.

Itt szervizelte
Gödön szimmeringcsere. Szerintem drága volt és a csávó fikázta a motort...

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: squirrel

Beküldve: 2008. június 26.