Honda NT650V - Deauville 8,4 / 10

Honda / Honda NT650V - Deauville
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 629 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 14000
vezetett km: 1800
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Kenyelmes turagep, egyenes hattal ulo pozicio, ami hosszu tavon is tarthato. Hosszu loketu V2-es motor, ami max. 8000-ig porog, viszont cserebe alacsonyan is nyomatekos es meglepoen hatasos a motorfeke. A V2 igen erdekesen jar, foleg alacsony fordulaton jellegzetesen raz, "ugral", de 3000 folott kisimul a jarasa es gozerovel kezd huzni. 56 loerovel nem egy raketa, de a 160-as utazo igy sem jelent gondot. Beepitett oldaldobozokkal, amikre nagyobb fedelet is lehet venni, plusz rarakhato egy top box is. Ebbe ket ember cucca egy hetvegere siman elfer.

KARDANOS! Nincs olyasmi, hogy lancspray, nem nyulik a lanc, ha hasznalja az ember a motorfeket, meg az osszes ilyen hulyeseg. :-) A kardan porgese egyesek szerint a kanyarvetelt tudja befolyasolni - nekem meg nem sikerult ugy motoroznom vele, hogy a kardan porgettyuhatasat erezzem a kanyarban.

A gyari plexije jatek, 192 cm-rel meg kormanymagasito nelkul is vallmagassagban ert a menetszel. Most fenn van a magas turaplexi, eppen a sisak felso szellozojet eri a menetszel, varosban akar felhajtott plexivel is kozlekedhet vele az emberfia. A magas szelvedo egyetlen hatranya, hogy oldalszelben erdekesen viselkedik tole a motor, de hat valamit valamiert.

3/4-es idom van rajta, ami szelvedelem szempontjabol boven eleg, bar a tipus egyik ismert problemaja, hogy a motorblokk burkolatlan aljat kikezdi az utrol jovo minden: kavics, kosz, por, homok, vagy esetleg so.

Erre használta
Varosi kozlekedes a mindennapokban + turazas.

Javítanivalók
Egyelore semmi, de 9600 merfold van benne eddig osszesen, dacara a 7 eves koranak.

Itt szervizelte
Karasna, egy gumicsere erejeig. Lattak mar ilyet, ha sokat nem is, es a szervizvezeto lathatoan "konyv nelkul" ismeri a tipust, kapasbol mondta, hogy mit hogyan kell szetszedni, hogy a kereket a legegyszerubben ki lehessen venni a helyebol.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: AndyA

Beküldve: 2008. szeptember 29.