Honda VFR800 6,8 / 10

Honda / Honda VFR800
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 782 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 13500
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Olyan motort kerestem anno, amellyel nagyobb túrákat is meg lehet tenni időként, ugyanakkor egy sportos mindennapi motor. A klasszikus sporttúra kategória igencsak foghiányos lett a naked bikeok térnyerésével, nem sok alternativám volt (öreg zzr600as, vagy thundercat a zongoragyártótól).

Egy viszonylag kevés kilométeres vfr800ast sikerült találnom, 2002es, tehát az új vtec változó szelepvezérlésű gépet vettem szép ezüst színben, fekete felnikkel. hozzá passzentos oldaltáskát az olaszok biztosították, kemény euróért.

A motorral főleg csillagtúráztam, és egy nagyobb délfranciaországi túra is belefért.

Pozitiv oldala:
- alul is erős motor
- sportos üléspozíció
- jó málházhatóság

Negativ oldal:
- nem tetszett a vtec rendszere, alul nyomatékszegény, megmegtorpant 4-5 ezerkörül, 6,5 körül meg nagyot húzott. nehéz "finoman" kezelni.
- hátul teli kofferrel nagyon változik az amúgy jól belőtt futómű, így pont a túráknál nem volt minden kanyar élvezet.
-hosszabbtávon kényelmetlen üléspozició, alacsony szélvédelem

Összesítve a vfr egy klasszikus motor, ajánlott vétel, ugyanakkor a még nem vtec rendszerű gépek részesíteném előnyben. Jó átmenet volt egy nagytúrázóhoz.

Erre használta
túrázás

Javítanivalók
rutin dolgok

illetve eladás előtt a termosztáttal vannak problémák... még nem lett kijavítva

Itt szervizelte
honda szakszervíz

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: danihoo

Beküldve: 2012. május 13.