Honda CBF600S 8,2 / 10

Honda / Honda CBF600S
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 13000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2007 februárjában vettem a motort. Előtte egy er-5-öm volt.
A motor választásánál a kényelmi szempontokokat vettem legjobban figyelembe, ugyanis az ER-5 után semmiképp nem akartam sor kettes illetve NAKED motort venni.
Nem is csalódtam! A menet közbeni vibráció szinte ismeretlen fogalom a szélvédelme pedig nagyon - nagyon jó! Még az én 190 cm-mel is! A menet közbeni vibráció pedig csak úgy 140-nél jelentkezik, de akkor sem a vezetőnél hanem az utasnál. Ugyanis 140 fölött a hátsó lábtartó nagyon berezeg és ez -igaz csak hosszú távnál- kényelmetlen.
Kanyarodásnál nagyon könnyen dönthető, az ívtartása pontos. Egy problémám volt, hogy alacsonyan vannak a lábtartók :-))! A fékek jól adagolhatóak, csak az első pár km-en fordult elő hogy túlságosan ráfékeztem az első fékre.
A motor a gyári dobbal nagyon halk, de ezen egy rendes kipuffal sokat lehet javítani!
Gyorsulását nagyon jónak mondtam addig, amíg rá nem ültem egy SV650-re ami érezhetően jobban húzott (hiába + 50 cm3), de még így is megkapja a "jó" minősítést :-))
A motor egyébként -ha 6.-ban utazol- 140-150-ig elég fürgén ugrik, ha valaki jobban akar gyorsulni akkor váltson egyet vissza.
Egyébként 3.-ban 160-nál tilt, úgyhogy elég sportos haladást enged meg.

Erre használta
túra

Javítanivalók
Egyszer tapasztaltam hűtőfolyadék csöpögést, de csak az egyik bilincset kellett jobban meghúzni.

Itt szervizelte
Győr REALMOTOR
Összességében jó szerelők, de a sok behozott motor miatt néha kapkodnak

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: veszterj

Beküldve: 2007. november 30.