Honda CBF600SA 9,6 / 10

Honda / Honda CBF600SA
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 39000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

2006 ban vettem szalonban Cegléden a TS Integrálnál
3 éve van meg előtte egy XR 125 L3 volt. Az XR el se volt semmi bajom 2 év alatt 37000 km-ert tettem bele.
A CBF el votam már Csehországba túrázni 2400 km autópályán át ekkor 100 km/h val mentünk átlagban és 400 km-ert bírt ki a tank így 4,75-öt evett. Majd másik évben Lengyelországban voltunk 1200 km er itt a hegyekben két személlyel 5,5-6,2 ig evett. Tavaly voltam Romániában 700 km-ert és Szlovákiában 1000 km-es túrán nekem nagyon bejött. Szerelmes lettem ebbe a motorba nekem nem kellene más motor.
Én 210 cm magas vagyok és még így is kényelmes, igaz 5-600 km er után elkezd fájni a hátsó felem és akkor 200 km-erenkétn megállok egy 5 10 percre szerintem ennyi kell

Erre használta
Teljesen túrázásra használom és néha ha késésben vagyok a suliba is megyek vele

Javítanivalók
4 hátsó és egy első gumi csere 3 év alatt
Első Csehországi túra előtt egy nappal a gyári Michelin Pilot Roadban olyan helyen lett hogy cserélni kellett ekkor volt benne 7000 km
Második a CSehországi túrára felraktunk egy Michelin M59 et ez nagyon jól bírta csak egy baj volt vele nagyon kemény volt és a kanyarokba megcsúszott
HArmadik első-hátsó komlett csere IRC gumira
na ilyet ne vegyetek kibírt 5000 km et
Most újra csere lett és kapott gyári Michelin Pilot Road gumikat
ez nagyon jó gumi száraz úton és esőben se hagyott cserben

Itt szervizelte
Honda TS Integrál 1000 km es szervíz 27600 Ft-omba került, de soha többet nem viszem
kellett bele 4 liter olaj valamilyen G4 nevűt raktak bele ebből a 4 liter 3780 Ft plusz olajszűrő 1200 Ft akkor kérdem én ez 5000 Ft akkor 22000 ezerért cserélte le, hát BASSZÁK MEG
27000 km nél lánszett csere a gyári nem jó hozzá figyeljetek rá az R1 Yamaha lánc jó hozzá Tsubakki lánc
Én 12000 enként szervízelem a szervízkönyve ennyit ír elő
Castrol Power Racinget teszek bele mert megérdemli,

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: hondacbf600

Beküldve: 2009. február 24.