Honda CR500 9,4 / 10

Honda / Honda CR500
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 491 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 15
fogyasztás: 6 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nos nagyon régóta, mióta rajongok a crosszért (másért sose rajongtam) azóta ez a motor az isten. Szerettem volna egy ilyet és most végre meglett. A motor úgy kezdte, hogy a váltó beszart és az egész belét kicseréltem (csapágyak szimm.ek pár váltó fogaskerekek léptetővillák...) vettem rá doma rendszert új idomokat gumik láncszett...
Az egész persze hogy megérte mert a motor már megmarad :D
Amikor jár a gép iszonyat rezonancia hat a tested minden pontjára. Menet közben mindegy hányadikban van mert az elejét felveszi gyorsításnál bármikor még ha elkapar is. Nyomatéka merem azt mondani hogy van akkora mint a dr600-amban volt. Iszonyat nagyot gyorsul a motor és a fékek is jók új betéttel és olajjal ha vész van is elég hamar megfogja a sárkányt, jól adagolható. Mindig indul hidegen max 4-5. re pöfög is. Indítani mint a 4T-t rúgod és nincs baj, ellenben ha össze vissza rúgod és kis gázt is adsz akkor visszabeszél elég csúnyán :D. Kuplungja kicsit agresszív mert lassan engeded és ha félúton fog is úgy hogy megindul a moci és már fog is teljesen és ez így jó azt mondták az okosok is. De lehet hogy mert nagyon erős és azért ugrik egyből ha kiengedem. Futóműve nagyon crosszos, jó kemény hozzám tök f@sza mert kb. 110 kiló vagyok XD. jó hosszú rugóútjai vannak és jól beállíthatók. Fogyasztásról annyit hogy kb. egy tankkal ami 10 liter kb. 100 km-t tudsz menni úgy hogy néha megereszted elég jól. Ha nem forgatod ki párszor akkor a km csak nő. Ezzel az új kipurendszerrel olyat szól hogy a falunk a másik végén hallani ha elmegyek vele :D és a teljesítményen is nagyon érezhetően dobott. A láncot és a gumit nem sajnálja, de csak akkor idegbeteg, ha rángatod a gázt. Ha normálisan nem csapod oda a gázt akkor szépen erőteljesen megy. Az aszfalton 3. ig gázra elkapar 4-ben már faszán van tempó és nyújtja fel az elejét. Összességében egy kiváló motor szép nagyon és jól adagolható minden adagolásra váró szerkezete :D. Ami nem valami jó pont nála hogy az alkatrészek iszonyat drágák mert cr500 és csak külföldről tudnak hozatni cuccokat, hozzáteszem minden van hozzá igaz csak Újonnan. Itthon raktárban nem sok izé van hozzá, de pár nap alatt ittvan ami csak kell.

Erre használta
Endúrózás, falazás egyelőre szolidan remélem eljutok pályára is :D

Javítanivalók
A blokk bele teljesen, kívülről minden cucc meg ami majd jön remélem már nem túl sok minden csak a kopó cuccok

Itt szervizelte
Itthon faterral aki Polgárdiban volt szerelő és most itthoni vállalkozás van kialakulóban

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vendég

Beküldve: 2008. november 17.