Honda CRF250 7 / 10

Honda / Honda CRF250
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 200
fogyasztás: 10 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 1/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A kérdés, hogy megérte-e? Szerintem egy crossmotor esetében ez hülyeség, a crossgépeket nem lehet összehasonlítani így, mivel a megbízhatóságuk függ az ember anyagi helyzetétől, hogy hogy szervizeli, függ az ember motortudásától, függ a szerelőtöl stb.

A motort 2007. Augusztus 15.-én vettem Pécsen a Megamotorsnál használtan. Ekkor új dugó, 2 új szívószelep volt benne.
- 15 éves voltam, ez volt minden álmom. A motorral fél évig hobby szinten crossoztam, enduroztam, semmi baja nem volt. Télen elkezdett csörögni, elvittem szervízbe, kilett cserélve a vezérműlánc, mert ez miatt csörgött, belett állítva benne minden. Plusz még a hátsó telót felujítattam. Hogy mennyibe fájt? 80-ba.
- Elhoztam a gépet haza, örültem hogy hasznalhatom megint, de jött egy probléma, nyomta az olajat mint az atom, elvittem szervízbe hát megint. Kilett cserélve a szelepszárszimering. Elhoztam haza, örültem megint. De megint nyomta az olajat! Visszavittem hát, bár ideges voltam mint a fasz. Kiderült hogy rossz szelepszárszimering lett beletéve! Kilett cserélve a jóra, és minden szuper lett. Mennyibe fájt? 40-be.
- Közbe volt egy térmütétem igy sokat pihiztem. Majd 2008 Júniusába elmentem endúrozni. A gépp cakkunpakk beállt. Ekkor úgy döntöttem hogy más szerelőhöz viszem, Langer Józsefhez, akinek amunkájával nagyon megvagyok elégedve! Kiderült h a gépnek a gyüjtőtekercse törött össze, mert az előző szerelő, a kipufogó szelep lapkáját nem tette vissza a helyére, és az verte szét! Hogy olcsón megússzam elküldtük valahova, ahol 50be megcsinálták, 4 hét alatt. Az új 80 lett volna! Mennyibe fájt? 70-be.
- Ezután jött a következő térdműtét, így motorra csak 2009 Januárjába ülhettem, sokat edzettem, így márciusba elindultam életem első versenyén Bátmonostoron. A motor az első futamba ismét beállt. Elvittük szerelőhöz. Új hajtókar, új szelepek, új, dugó stb. nem mennék bele holnapig sorolhatnám. Mennyibe fájt? 220-ba.
- A motor azóta kb 5 üo-t futott, nagyon rendben van. De árulom. Hogy miért? Belefáradtam abba hogy csak viszi a kevés pénzem így 16 évesen, anyámékat is kurvára sajnálom hogy csak nyeli a pénzt. És hát betöltöttem a 17-et, szal autót veszek!:))


Véleményem? Javaslatom?

- Az vegyen crossmotort, aki televan pénzzel. Más NE. Viszi a pénzt, viszi az életed. Vegyél egy XR-t azt kész. Nem szólom le a motort, mert nagyon jó volt, hangsúlyozom h a vételt NEM BÁNTAM MEG, mert hatalmas élményeket okozott a motor, a gondokat nézve is. Jah a motort szervizeltem rendesen. Érdekes volt ez a 2 év a mocimmal, de tényleg nem bántam meg. Igen, a költségek. Ez fontos lehet ha ilyesmi csodát vennél.
- 825.000-ért vettem. Kiegészítők kb. egy 100as, és ezek középkategóriás cuccok. A nagyobb szervízeket nyomonkövetheted a fenti leírásomban, a kisebb szervízek úgy össz-vissz kb 200. Namármost ha ezt összeadod, a moci bennvan egy 1.600.000-be. Bezony. a Motort most 600-ért árulom. Mennyit buktam? Egy millió forintot. Remelem hasznos volt!:)

Erre használta
enduro,cross,sm...hasznaltam mindenre....

Javítanivalók
fent leirtam.

Itt szervizelte
Langer József-Zomba---->> NAGYON JÓ SZERELŐ,BÁTRAN AJÁNLOM!!!!!

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gyobali

Beküldve: 2009. július 21.