Honda CRF250 8 / 10

Honda / Honda CRF250
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2015
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 175
fogyasztás: 4 liter / óra
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A motort 2013.12.21.-én vettem egy (neppertől) aki autók motorok és minden mozdítható tárgy eladásával foglalkozik. Elmondása szerint ő ujjította fel a blokkot de mikor kértem mutassa be a cserélt alkatrészeket csak nézett mint borjú az újkapura na de mindegy megvettem végülis. Mint utólag kiderült nagyon jó vétel volt és mások is csak csodálkoznak hogy mit kibír a motor nálam pedig ütöm vágom sőt jó idő esetén napi szinten nyúzom. A vásárlás napján hazaérve kimentünk tedztelgetni a gépet màr akkor egy 3:40 percet kapott a gép mentünk volna többet is de besötétedett. Másnap már reggel 7kor mentem ki benzinért akkor egy 8-9 órát motoroztam szét is fagytam... de megérte mert erre vártam kisgyerekkorom óta hogy krosszmotorom legyen :D Naszóval a motor csak kapta és kapta a nyüstölést és ahogy jött a tavasz egyre többet mentem vele a nyárról ne is beszéljünk. A szomszédok márt unták a naponta zúgó 4t hangját ugye mindig melegíteni kell indulás előtt. A 90%-os gumikat már a nyár végefele "slim"-re koptattam. Most kb 165-175 órát használtam már az egy év óta és nagyon meg vagyok vele elégedve.

Erre használta
túrázás barátokkal de általában egyedül, amikor csak időm engedi

Javítanivalók
a kopó alkatrészek lánc lánckerék láncvezetők fékpofák gumik légszűrő, valamint a hátsófelfüggesztést ujracsapágyaztam és újraszimeringeztem mer már igényelte de nem a 30-40ezres felújító szettel hanem megveztem darabonként különböző csapágyboltokbal kb 10 ezer ft volt a perselyeket lepörgették ingyen esztergán (bevallom öszintén csak 3x cseréltem olajat motul 5100 10W40 és csak 2x olajszűrőt fuck you üzemóra) "valamint a saját hibámból meglazult az első lánckerék nem volt meghuzva a csavar és szétdarálta a tengely ricnijét valamint a fogaskerék is gatya lett de a lánckerék a kissebb baj ekkor szét kellett bontanom a motort teljesen de a tengely felheggesztettem és cnc-vel visszamarták nekem a ricniket az új lánckerékhez pontosan(sunyiban kéz alatt ingyé), a tömítésszettet magam vágtam ki kringelit táblából 650ft volt mert elszakadtak szétszedéskor blokk közép kuplung valamint a gyújtás oldalhoz"

Itt szervizelte
saját magam jól felszerelt műhelyben

A beküldő 2004 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Póni

Beküldve: 2015. január 7.