Honda CRF 450 R 7,2 / 10

Honda / Honda CRF 450 R
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 450 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
üzemóra az elején: 0
vezetett üzemóra: 0
fogyasztás: 10 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Végül is,arra jöttem rá hogy igazából nagyon lekvár motoros vagyok :) pocakosodó puding endúrós.Itt szögezném le hogy mikor eladtam az XR600-ast,valami kissebb,jobban, irányítható endúró motort akartam venni. Amivel azért még lehet normálisan menni,és nem hüjíti meg teljesen az embert.Azután ráakadtam erre az izére....
Először is köszönettel tartozom Anyámnak hogy világra hozott,és a hondának hogy ilyen motort készített és a körülményeknek hogy sikerül megkaparintanom egy kissé öregebb,de nem lestrapált példányt.Szóval megvettem hogy majd adok én annak a beképzelt svájci sárgarépának...:) De arra nem számítottam hogy újra meg kell tanulnom motorozni,főleg keréken 1-2-3-4.Az elején már a berugással gondjaim voltak ez a probléma csak fokozódott ha olyan helyre kerültem ahol nem volt semmi aminek nekitámaszthattam volna a gépet.....A 450-es unicam erőforrás iszonyat erőt és nyomatékot tud közvetítteni a hátsókerékre,és úgy kilő mit egy rakéta.Nem akarok annyira kitérni a technikai részletekre de nagyon el van találva a motor.És ugyanazt a fellinget érzem ezen is mit amit annak idején a 250es 2T-nél persze ez sokkal jobb/a can get no sleep/.Hát így sikerült endúró helyett egy hardcore crossmotort vásárolni.És ha azt kérdezitek hogy megérte e?Te atyaisten.. hát jóhogy megérte! Jobb mit a konditerem. :)

Erre használta
Őrültködni erdőn,mezőn,néhány túra az endúrosokkal :)

Javítanivalók
csak a kopó alkatrészek,szimering,olaj10w40fullsyntetic lánckerekek,lánc,kuplunglamella....

Itt szervizelte
még nem kellet...

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: peticrf

Beküldve: 2008. február 26.