Honda XL125V 9,4 / 10

Honda / Honda XL125V
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 64
vezetett km: 12000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Amikor letettem az A1-es jogsit, motor vásárlásán törtem a fejemet. 2T semmiképp nem jöhetett szóba! A Hondákat nézegettem, a CBR125-ös nagyon tetszett, az első próbakörig. 185 cm-es magasságommal nagyon kicsinek éreztem a motort. Na de itt a Varaderoról van szó!
Szóval megtaláltuk a motort egy hirdetésben. Nem vicc, 1 éves motor létére 64 km-t futott!
Ez a motor (biztosan állíthatom), a legjobb a 125-ös kategóriában. Nagyon kényelmes.
Megbízható, erős, nyomatékos motorja van. A fogyasztása a jobb csuklótól függ, de kb. 2,5-4 liter között lehet 100 km-en.
Mivel Honda, ezért örök életű!
2 év alatt beletekertem 12000 km-t. Rendszeresen vittem szervízbe, ennyi idő alatt semmi hibája nem volt. Egyedül a gyári Pirelli Scorpion gumikat cseréltem le, mert esőben borzalmas volt velük menni, csúszkált ide óda, lévén enduro/terep gumiról van szó.
10000 km-nél tettem rá vadonat új Metzeler Lasertec gumikat. Előre a gyári 100-as helyett 110-est választottam.
Eddig a kis Varával megjártam Lengyelországot,Szlovákiát,Horvátországot,Ausztriát, és hibátlanul teljesítette a nagy távokat.
Utazó sebessége 90-100 km/h , de autópályán simán tudja tartani a 110-120 km/h-t.
2 személlyel is elboldogul, 80-90-es utazót ekkor is lehet tartani.
A külseje nagyon felnőttes, a füredi sétányon 800 köbcentisnek nézték!
Most már a hangja is nagymotorhoz illő lett, a gyári dobból kiszedtem az első hangtompítót, így nagyon szép mély hangja lett, sajnos a tuning kipufogó hozzá 80-90 forinttól kezdődik.
A gyári nyúlfarknyi plexit lecseréltem egy 19 cm-rel magasabb Kappa gyártmányúra.

Végszóként: Nagyon-nagyon megvagyok elégedve a motorral, a lehető legjobb választás, el kell felejteni a 125-ös 2T sportreplikákat. Mindenkinek ajánlom belépőként a nagymotorok világába.

Erre használta
Túrázás

Javítanivalók
Semmi!
Egyedül gumikat kellett cserélni
Pirelli Scorpion-Metzeler Lasertec
Most volt 12000-es szervízen, szelephézagot kellett állítani.

Itt szervizelte
A Honda Lehrmotorhoz szoktam vinni.
Nagyon segítőkészek,jól dolgoznak, lehet őket bombázni különböző kérdésekkel.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: herdani

Beküldve: 2012. július 26.