Honda MTX125 9,4 / 10

Honda / Honda MTX125
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 176 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 1
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Hát ezt a mocit hirtelen felindulásból vettem, így sosem szabad moit venni, nagyon olcsó volt ezért nagyon rácuppantam, és gyorsan meg is szereztem. A tulajdonos az állította hogy mindig karbantartották meg stb stb, ráhagytam, pedig már meszsiről látszott hogy még véletlenül se nyúlt hozzá egy hozzáértő ember sem... Na akkor nézzük, vétel után haza kellett hozni, ami úgy 30kmt jelentett elég nagy hidegben, és otthon hagytam a kesztyűmet, szélvédelem az nincs.... Országuton nem a legstabilabb, megy szépen egyenesen, de egy kis szelet is elég erősen lehett érezni, köszönhetően a cross gumiknak is, meg a puha futóműnek, a végsebessége érzésre olyan 120-130 körül lehetett... de ezt nem próbálgattam vele, mert nem erre való ezekkel a telókkal, földutakra viszont kiváló, nagyon széppen kisimítja a gödröket, élvezet volt vele endurózni, 180ccm el elég nyomatékos volt egy 125öshöz képest nem kellett pörgetni, de fordulaton is sokkal jobban ment mint a 125ös..., endurózásra tökéletes volt, cross az kizárt dolog, futómű meg a motor felépítése se túl jó ehhez...
A moci nagyon kényelmes, de csak magasabbaknak, nekem pont jó volt(183cm), de elég sok haverom megszenvedett vele...:P
Már említettem hogy a mocit elég rosz állapotban vettem, külsőre lepusztult volt, de blokk futómű, fékek mind rendben voltak... a kerekeben tört el egy jópár küllő, és a hengerfej nem illett a hengerre, nem volt préssáv, és detonált a motor...(persze, szakszerű szervizelés mi...), meg hiányzott a power vezérlés gumiharangja(Ns 125 blokkja volt benne, ebbe még a főtengelyről egy kis röpsúlyos kuplungal müködött a power nyitó mechanizmusa, egy kis szelepet huzott ki oldalra ami így megnyitott egy kamrát így növelve meg a kipufogógáz útját...), préssáv rendbehozatala után, ami kb 2 ezer forint volt, tökéletes lett a gép, de
cseréltem benne dugót is, asso werkére, ez egy nagyon jó igényes minőségi dugattyú, ajánlom mindenkinek... Ja még a légszűrőház és a karbi közötti guminyak is előregedett és vacak volt, ezt egy
mz gumibelsőjéből kivágott kis darabbal megoldottuk(gánymester 2007 cím büszke tulajdonosa:) egyébként egész jól nézett ki ez a megoldás...)... Ja meg a hátsó teleszkóp nem volt gyári, nem tudom miből származott valami nagyobb mociból, ebből adódott a probléma a guminyakkal, az nyomta félre, és így elöregedve már nem lehetett a karbibra rárakni...
Az én mocimon egyébként egy arrow hátsó dob volt, de idő hiányában tök üresen, egy szál gyapot nem volt benne, ezért elég állat hangja volt, szerettek is a szomszédok nagyon...
Én ajánlani tudom ezt a mocit, a gyári nem polini hengeres 125ösről nincs tapasztalatom, de az is jó lehet, az enyém sokat evett, az volt vele a nagy bajom, de sajna fél év után eladtam, ennek a többségét is a garázsban álta végig a gép... :( és úgy adtam el hogy csak hozzátettem a géphez... jött az nsr ami a rendszámmal kecsegtetett, ha lett volna rendszám a géphez, akkor tutira marad ez és felújítom... nagyon szerettem... ha kérdés van: vdani666@freemail.hu vagy gmail.com (ja és műszerfal nem volt a mocin, ezért írtam be egyet...)

Erre használta
Endurózás, hobby szinten, mivel 50esként használták, így hát sajnos az is maradt... :(

Javítanivalók
ülés kiszakadt, elöregedő gumialkatrészek, kitört küllők, semmi komoly...

Itt szervizelte
Sufni :) Táboriéknál a hengerfejesztergálása, meg náluk rendeltem az alkatrészeket is, őket is ajánlom...

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vdani666

Beküldve: 2008. január 8.