Honda FMX 650 8,6 / 10

Honda / Honda FMX 650
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 644 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 32000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2006.11.-hóban vettem 0Km-esen.Az előírtakkal ellentétben már az elején beletetettem azt a KIT-et amit adtak hozzá és a sport dobot (GPR).Így lett bejáratva amit nem kapkodtam el kb 2000-2500-Km-ig nem kínoztam aztán fokozatosan.Nem tudom,hogy ezért vagy csak mert jót fogtam ki,de volt bajom vele a megnövelt komresszió miatt. :) Csak bikázva indult hidegen.Egyszerűen nem vitte a gyári akku. :-/ De egy 12A-os már bírja.Nagyon elégedett vagyok vele semmi bajom nem volt vele a kötelezőkön kívül.(Olaj,szürők,fékbetét,lánc.) Egy mehet a rovására:sorba nyírta a gyertyákat.:-/ De aztán kiderült,hogy Iridiumos kell bele valószínüleg a komresszió miatt.A futóművet hátul keményebbre vettem az elsővel nincs bajom egész korrekt.Egy nagyobb első lánckereket tettem rá mert hamar lepörgött sokszor kezelhetetlen volt 1-2-ben szűk kanyargóson.(ajánlom másnak is) Vegyesen használom a gépet nem kényelmes de volt,hogy 410 km-ert mentünk egy nap és túléltem. :) A fogyasztása ha huzamosabb ideig 90 akkor olyan 3,8-4,2 liter között marad.A Márta lábánál lakok ezért szoktunk Mátrázni nem kell szégyenkeznem.Szűk kanyargóson verhetetlen! Érdemes a beállításokat átnézni mert nekem például kiderült,hogy kicsit keveset kap így kapott egy 170-es főfúvókát így jobb lett.Úgy tudom 155 a vége de nekem sikerült már 181-182-t menni vele óra szerint viszont akikkel beszéltem ők 160-165-öt mondtak.Szervízívben soha nem volt nem bízok bennük magamnak szervízeltem.Próbáltam a gyárilag ajánlott Repsol 10w-50-et nem volt meggyőző sem a Castrol R1.Hamar megtörte őket 1500-2000km-től eszegette.A 10w-60 Motorex bírta ezért ennél maradtam ezzel simán elmegy 3000Km-t ahogy van az előírt olajcsere.Nem bántam meg nagyon szeretem és mivel Honda hiába,hogy Kb 53 Le nagyon eltalált kis moci.

Erre használta
túrázás és egy kis csapatás a Mátrában nyélgázon.

Javítanivalók
A gyárilag előírt gyújtógyertya cserés lett egy Iridiumos kivitelre aminek darabja 4600Ft :-/ De igy már jó.

Itt szervizelte
Magamnak.

A beküldő 18 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: FeMiXLacee

Beküldve: 2008. november 15.