Honda XL125R 6,2 / 10

Honda / Honda XL125R
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 1
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: igen

Ezt a motort én majdnem gyári állapotában vettem. De sajnos elég ramatyul nézett ki /próbáltam nyomdafestéket tűrő leírásban jellemezni/. A tank rozsdásodott, a műszefal eldobva, semmi visszajelző, olaj nem volt a blokkban... Az előző gazdája ütötte vágta és sajnos ez nem nagyon lett előnyére szegénynek. Kapott egy festést /váz+idomok/, és egy-két apróbb alakítás következett. Én terepmotorozással kezdtem és egy baleset következtében úgy gondoltam hogy ismét szerencsét próbálok a földesutakon, de sajna nem úgy ment már mint régen és az országút is hiányzott... Előtte volt supermotom és az XL mellett volt egy alkatrésznek tartott Sherco HRD motorom. Ezek után nem sokat kell találgatni... Lett egy supermoto az XL-ből. A helyzet az a gépezettel hogy ami lénygében előnyös tulajdonsága az a fogyasztása és nem pedig a teljesítménye. A végsebessége olyan 90-100 km/h körül van... A supermoto szettel szépen lehetett vele döntögetni, de a gyári kerekek is jól szuperálnak a gépezeten. A teleszkópok egyszerűek, nem túlbonyolítottak és egész jók terepen és országúton is. Ami elég idegesítő volt rajta az az hogy az önindító nem bendixes hanem szabadonfutó és ez néha beragadt és menet közben is tekert, ha pedig levettem a gyújtást tekert tovább... Egy kapcsoló és maga az önindító motor kipucolásával kiküszöbölhető volt a probléma. Aki olcsó és egy egész jó gépezetet akar annak tudom ajánlani.

Erre használta
Először terepezés, aztán döntögetés amerre a kanyarok vittek...

Javítanivalók
Komolyabb dolog sosem volt. Igazából csak a szokásos kopó alkatrészek és az esztétika amit javítgattam.

Itt szervizelte
Otthon a két szép kezemmel. Olcsón és jól dolgoztam, anyagilag meglehetősen barátibb a pénztárca szempontjából ez a megoldás.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: R&B31#

Beküldve: 2010. március 15.