Honda MBX80 9,4 / 10

Honda / Honda MBX80
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 79 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 21000
vezetett km: 6000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A dugót 10000km cserélni kell, Én Castrol power1 Racing 2t Fully Synthetic et használom hozzá ezzel jó,Bizonyos km után meg mozdul a főtengely csapágya blokkban, de mi még időben szétkaptuk és ez jó volt, de azért bele ragasztottuk a csapágyat, német szimeringet kapott, rossz tulajdonsága nincs, előtte volt egy mbx 50nesem, azelőtt 2db simson és a 2db Honda többet ér mint 30db simson Hondához van alkatrész legalább.
Az első teleszkópja egy kicsit puha ennek már az előző gazdája felújította, a rugók kovácsolva lettek és 3cm rel hosszabbak így kicsit keményebbek, nekem 4db gyári kulcsom van hozzá,még alapméretes a henger ,22 éve először volt meg bontva, én szeretem nagyon 80-90km/h könnyedén megy 16/36 oa áttétellel használom, van amikor napi200km is bele hajtok de Honda így ezért is esett a választásom erre a típusra, még veszek mellé egy mtx 80 nast is nem véletlenül.


Erre használta
Mindenhova úgy hogy földes úton is megy eleget

Javítanivalók
új dugó, főtengely csapágyak+szimeringek+tömistészkészlet+kerékcsapágyak +új lánc szett+új üléshuzat+friss olaj a váltóba+irány jelzőbura+karok+elsőfékpofa+polírozás+festés javítás+első lámpa csere+új égők+vezetékek rendbe rakása

Itt szervizelte
A blokkot ismerős csinálta meg(full gas ban a Bmw szervizben dolgozik)tömítés készlet 6000ft,dugó 4500ft (Tajwani sajnos),kárpit ingyen volt,csapágy+szimering kb 6000ft, polírozást +vezetékezést és egyéb dolgokat magam végeztem, fékbetét 6500ft Ferodo,

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: AjzertBalázs

Beküldve: 2011. augusztus 18.