Husaberg FS650 9,4 / 10

Husaberg / Husaberg FS650
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 628 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 9 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

2006 szeptemberében vettem egy 2007-es modellt..Végig néztem a japó gépeket is és úgy döntöttem egy Berget veszek,pedig sokan leakartak beszélni róla...nagyon örülök,hogy nem sikerült...:)A városban,szerpentinen nem igazán van ellenfele és 120-ig is csak mögöttem van a többi motor..A hangján javítottam egy titán Akrapovic véggel....így tökéletes lett a Gőzkalapács.....Jó időben slick gumival járok és félelmetes mennyire kezelhető a gép..Aki trükköket akar tanulni annak szerintem ez a legideálisabb gép...110 kg,könnyen dobálható bármikor....Hidegebb időben verseny esőgumit használok..hamar kopik(max 1000km)..Többen mondták,hogy megbízhatatlan motorok ezek...én valahogy ebből semmit nem vettem észre...200 üzemórát tettem bele és eddig egy vezérműlánc volt cserélve rajta(8000Ft) és a vizpumpánál egy csapágy(tömítésekkel 10 000Ft)...Szerintem autópályás menetelésre,husszú túrázásra nem alkalmas..de hát nem is ezekre találták ki...Gyári áttétellel 200km/h felett megy de én ezen rövidítettem(165km/h)..most bármikor kerékre áll....A radiális fék,fém fékcső széria felszerelés...tökéletes,jól adagolható...a hidraulikus kuplung is széria..Ne felejtsük el,hogy ez egy verseny motor,nem pedig egy tömegtermék..így azért igényli a gondoskodást,odafigyelést...Aki nem akar venni ilyen motort,az ne is próbálja ki..ugyanis ha ráül és megy vele pár percet soha többet nem akar mással menni...Az összes nyomaték rendelkezésre áll 1000-10 000 fordulatszám közt...Nincs várakozás és lyuk...Ez a gép nem szórakozik..igényli a gázt és akkor kezelhető..pötyögésre,bambulásra nem alkalmas..ezzel bizony menni kell..:)

Erre használta
Szerpentin,pálya,város..

Javítanivalók
A kötelező szervizek mellett három és fél év alatt egy csapágy és a tömítései kerültek cserére..10 000 ft...a rázkódás miatt leesett egy csavar annak a pótlása 1000ft volt....Az olajcseréket és a különböző folyadékok cseréjét mindig időben elvégezték...

Itt szervizelte
A hivatalos márkaszervizben szervizeltetem..csak Zsolti nyúlhat a gépemhez....Szerintem a jó szerviz a legolcsóbb...és a kókány brigádok a legdrágábbak...

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Bozarov

Beküldve: 2010. február 22.