Kawasaki ZX636 9,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX636
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 636 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 3000
vezetett km: 22000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Ez eletem elso motorja.A kulso miatt esett ra a valasztasom, mivel meg soha nem ultem motoron, nem volt mas osszehasonlitasom.Azota vezettem a tobbi 3 japan markat is, de en nagyon orulok, hogy ez mellett dontottem.Brutalis ero parosul olyan egyedi hanggal (Arata titan slip on), hogy a kornyeken ez az egyik legkomolyabb.Nekem volt rajta egy kormanytelo, anelkul meg sosem vezettem motort, de ez olyan jol iranyithato, mint egy sportkocsi.Nagyon kezes!Fekek iszonyatosak, bar en eloszeretettel hasznalom a motorfeket.Van ereje, es benne az anti-hoppingnak koszonhetoen nem indul el a hatulja meg akkor se hirtelen 3 fokozatot visszadobalok.Ha realisan akarok errol a motorrol irni, kellene irnom a hatranyairol, de mivel meg csak egy szezont motoroztam es 22 000 km-t, nem tudtam olyan rutinra szert tenni, hogy errol irjak.Van egy olyan erzesem, hogy soha nem leszek olyan rutinos, hogy ennek a motornak egyetlen negativumat is ide leirjam.:)))
Ez szerelem egy eltre, nekem csak Kawasakim lesz, ha a kovetkezo is 4 hengeres lesz.Most 24 000-es szerviznel meg kapott elore 1-el kisebb, hatra 2-vel nagyobb attetelt.Mit mondjak?Mintha egy masik motorra ultem volna.Boduletes ereje lett, ezt csak tanacsolni tudom mindenkinek.Es a hangja meg vadallatabb.Mivel, hogy jobban forgatja folyamatosan a motort.

Erre használta
Foleg turazni hasznalom, de palyara is megyek vele, ha van lehetosegem.Kawasaki az iden pl. 6 palyanapot biztosit ingyen a Kawa-tulajdonosoknak a Hungaroringen.Ez szerintem nagyon jo!

Javítanivalók
25 000 van benne, nekem meg semmi gondom nem volt vele, remelem nem is lesz.

Itt szervizelte
Steelhorsemotor Pecs, egeszen biztos, hogy ertenek hozza, nagyon finoman jar, miota beallitottak az injektoromat is.A kipu miatt kellett.A szakszervizek nem olcsok, de mashova nem vinnek egy ilyen motort.Igy vagyok nyugodt.
24 000 szerviz:
Olaj, szuro, lanc, lanckerek(E-H), bealliatas, szelephezeg ell., sportlegszuro tisztitas, bukogombat vettem, felszereles, felnicsikot, felragasztas:128 000 Ft.

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ttt

Beküldve: 2008. április 13.