Kawasaki GPX600R 7,8 / 10

Kawasaki / Kawasaki GPX600R
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 592 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 43000
vezetett km: 15000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Kis köbcentis ETZ-k után úgy döntöttem, hogy kategóriát váltok. Véletlenül akadtam erre a motorra. Addig azt sem tudtam, hogy ilyen létezik. Laikus fejjel, szakértelem és tapasztalat nélkül egyedül mentem el megvásárolni. Nagy hazardírozás volt, de nem nyúltam bele. Az első szerviz alkalmával a szakértő szerelő megnyugtatott, hogy ne igyekezzek megválni tőle, mert tökéletes állapotban van a motorja. Csak túrázásra használom. A menetteljesítménye és a fogyasztása kitűnő. 6. fokozatban akár 40 km/h –ig is le lehet engedni és onnan ki is tud gyorsítani. Dinamikusan vezethető. Két személlyel, felpakolva csomagokkal sem ment a fogyasztása 5 liter fölé. A az első fék elképesztő lassulást tud előidézni. Igen csak kell tartani magamat a kormány mögött. A hátsó fék egy személlyel használhatatlan. Azonnal megcsúszik a kerék. A ESCS bólintás gátló rendszer az első villán fölösleges dolog. Nem csoda, hogy a későbbi motoroknál el is hagyták. Főleg rosszabb minőségű úton kifejezetten zavaró lehet. A motor kényelme sajnos a nagy hátránya. 100 km/h felett elég jó a szélvédelme. Hossz úton fárasztó az üléspozíció a lábaknak és a karoknak. A 4 fokozatban állítható hátsó rugóstagot ki kell tapasztalni. Nem sok mindenre jó. Összességében nagyon jó, megbízható motor. Nem találok méltó utódot neki. Ez nem tömegcikk. Igen ritka, ezért különleges motor.

Erre használta
Hosszó távú túrátás

Javítanivalók
Kuplung rendszer.

Itt szervizelte
Németh Zoltán Csongrád

A beküldő 19 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: talloli

Beküldve: 2009. augusztus 16.