Kawasaki GPZ600 R 6,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki GPZ600 R
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 62000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: igen

Működő képtelenül bukkantam rá, kb 1 évet állt egy helyben. Az ára miatt viszont mégis meg vettem. Hazahoztam, a burkolatokat levettem, akkor vettem észre hogy a motorban annyi olaj van, hogy a beöntő nyíláson, valamint a váltó, és lánckerék szimeringnél szivárog. Kiderült, hogy a benzincsap nem tökéletesen zárt el, a tulaj tele tankkal tette el, és egy évig rá sem nézett, a benzin bele folyt karbikba, onnan szivárgott a hengerekbe, a gyűrűk mellett pedig bele a motorba. Tele volt benzinnel az olaj. Mivel felhígult ezért folyt, és egy olajcsere meg is oldotta a szivárgást. a karburátorokban idővel leragadtak a tűszelepek és ahogy benzint tettem bele ki is folyt a túlfolyón, valamint rossz minőségű benzincső darabjaival volt tele a karbi. Ezeket megcsináltam, kapott egy fényezést, és nem volt már vele bajom. Rengeteget motoroztam vele, elsősorban Pécs és Budapest között mászkáltam vele. Túrázni jó volt vele, nagyon kényelmes motor, 250Km-t megállás nélkül úgy le tudtam zavarni, hogy el sem fáradtam. 130-ig jó a szélvédettsége, de az fölött sem vészes, ha az ember kicsit bedől a plexi mögé. Egy személlyel a futómű még úgy ahogy elmegy, de két személlyel nekem nagyon nem tetszett. Ha egy hétnél tovább állt, nehezen indult, egyesével kezdtek a hengerek bekapcsolódni. Én úgy vettem észre, a tank két oldalán alul hajlamos a kilukadásra. Az alkatrész ellátásáról közepes a véleményem mert sok alkatrész nagyon olcsó, viszont sok minden van amit vagy nem vagy horror áron lehet beszerezni. Ilyen a benzincsap amiben kilukadt a membrán. Ja jut eszembe. Úgy vettem észre ha az ember télen is legalább 2 hetente beindítja, nem megy el a karbiszinkron és a szelephézag, ha viszont ha nem, így a szervízkönyv szerint minden tavasszal ezeket meg kell csinálni.

Erre használta
Túra, Városi cirkálás

Javítanivalók
Benzincsap, karburátorok, szelephézag állítás.

Itt szervizelte
Otthon. Szerintem elég könnyen javítható.

A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: GMIKI

Beküldve: 2010. március 1.