Kawasaki ZZR600 8,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZZR600
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 29025
vezetett km: 500
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Régóta motorozom, és én is elértem azt a kort hogy kinőttem a 250es Banditot, és nagyobb motor kell a kényelmes motorozáshoz. Szó szerint is kinőttem 183cm és 90kg vagyok, már egy 100kmes út után is vesszettül fájt a térdem, és alig egyenesedett. Ezért nézelődtem. A Naked motorok az én igazi szívem csücskei, és azt is keresgettem. Mindenképp a 600as kategória az arany középút, nem sok a fizetni való és még megpakolva is elmegy 130km/h felett kényelmesen. Fontos kérdés ezek után miért lett belőle ZZR. Hirdetésben túl jó árat láttam, elmentem, felültem és kényelmes volt. Jó ára volt, mert nem indult. Önindító hibás volt. Akkor már majd fél éve csak állt egy helyben. Hosszú és szép történet...Lényeg hogy nem bántam meg. A kis Bandit után meglepődve tapasztaltam, hogy a plusz 70 kiló nemhogy nehezebbé tette a kezelést. Olyan könnyen lehet borítani egyik oldalról a másikra, hogy öröm nézni. Nehéz tologatni, majd 230kiló. DE ha megindul a hajtás, akkor egy kisebb endúró megirigyli a kezelhetőségét. A kormány annak ellenére, hogy egy burkolt motorról beszélünk, nem hasalós, kifejezetten kényelmes. A kinézete tényleg nem árulja el, hogy milyen idős, de az is igaz, hogy 2004ig a külsején nem sokat változtattak. Korában igazi izom sportmotor volt kategóriájában. Most kicsit visszafogott, de mégis sportmotoros, és persze szép nagy testű. Gyönyörű hogy 2 kipufogója van, ami a 600as kategóriában nem sok motorról mondható el. Ez azért rossz, mert drága cserélni a 2 dobot, vagy 4-2-1est feltenni.
Motorikusan sor4es, közel 100 lóval bélelve. Szépen lehet vele menni a forgalommal, de a városon kívül, kigyorsításnál csak egy nagyobb motor lehet ellenfél. Számomra megnyugtató, hogy az ereje és a nyomatéka készen áll minden helyzetben, nem kell nagyon kapcsolgatni előzéskor se. Fékei hozzá illőek, de nem pályára valók. Fogyasztása tényleg 4-5 között.
Szép nagy motor, jól megy, nejemnek is tetszik, és mindenki egyet ért azzal, hogy ez még egy klasszikus MOTOR alakú motor, nem olyan mai futurisztikus. Nem gondolkozom a cseréjén, de ez se lesz fiatalabb és nem hátrafelé megyek vele, hogy a kilóméteróra visszaforogjon, így majd egyszer talán...

Erre használta
Mindenre. Őrűlködni, élvezni a motorozást, munkába járni, csekket feladni, szóval mindenre.

Javítanivalók
A megvétel utáni kötelező cseréken és beállításokon túl, az idomok rögzítő fülei voltak letörve. Egy tüzetesebb szemlén láttuk meg, hogy a lengővilla bal szára el volt repedve.

Itt szervizelte
Otthon, cimborákon keresztül.

A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Ogreen

Beküldve: 2010. augusztus 13.