Kawasaki ER-6n 8,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki ER-6n
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 4500
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon jó motor a maga nemében, kivételesen könnyű kezelni. Alúl is nagyon erős ami kellemes vezetési élményt nyújt, mivel nem kell pörgetni, mint a fene, persze nem egy sport motor, de minden képpen felettébb sportos. A kategóriájában talán a legjobb, túra tapasztalataim nagyon kellemesek vele, kényelmes, nagyon finom és könnyen kezelhető, de mind ezek mellett érezteti veled, hogy motoron űlsz nem egy villanymotorban, a soros 2-es motor csodálatos hangot ad magas fordulaton, amikor melegítem akkor kicsit érdekes, de azon kívűl nekem nicns vele probllmám, sok embernek ez a hang nem tetszik, de ezzel a modellel ez van. Kicsit ráz kb 4-4,5 ezer között ami zavaró lehet a régebbi modelleknél sajnos a váz szerkezet elég rosszul viseli ezt de az újabbakban nem olyan vészes.

Horvátországban tökéletes volt, kellemes közúton, kellőképpen dinamikus lendületes.

Pályán Kring: nagyon jó ide, mivel alúl is igen komoly erővel dolgozik így a motor fék csodálatos munkájában elég gyönyörködni.

Hring: itt már vannak problémák (nem csak a motorral, természetesen) de talán egy kicsit gyenge oda, kigyorsítási szakaszon, és az egyeneskbe, persze annyira azok nem érdekelnek de kigyorsításon zavaró. kanyarokba viszont egy igazi kis kezes bárány.

Összeségében szerintem egy nagyon jó túra motor, nem csak lányoknak és friss jogsisoknak, ha nem heti rendszerességgel látogatod a hungaroringet, akkor teljesen megfelelő.

Erre használta
Túráztam, pályáztam.

Javítanivalók
Nem romlott el semmi.
Csak átalakítottunk pár dolgot:
Bukó gombák, 4db+bukó keret de nagyon vagány kicsi és a deklit tökéletesen védi
Futómű: első hátsó futómű lecserélve 0km esen Z750 futómű van benne, hátul 180as kerék
Fék: Nissin ZX10es fék kar
Plexi

Itt szervizelte
Fektigumi, a világ rendesebb emberei és télleg azt nézik nekem mi a fontos a jó, az én gyakorlatomnak mi a megfelelő, sok embernek segítettek igen baráti árakon magas szakértelemmel, és kreativitással.

A beküldő 0 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: eX

Beküldve: 2008. június 29.