Kawasaki KX125 8,8 / 10

Kawasaki / Kawasaki KX125
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2011
üzemóra az elején: 30
vezetett üzemóra: 15
fogyasztás: 5 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Kezdem az elejéről. Azért esett erre a gépre a választásom, hiszen előtte egy 80-as kx-em volt amivel különösebb bajom nem volt. Ezt sikeresen elpasszoltam fillérekért :S . Ekkor ballagási pénzből akartam venni valami jó kis gépet. Elkezdtem keresgetni neten, mint bárki más. Ezt a motort is (ahogy az már szokás itt, e kis utcácskába) a legjobb barátom fedezte fel még akkor 110e-ért, fel is hívta és kiderült h az a 110 az 210. Annyi pénze nem volt és mondta h nyugodtan nézzem meg neki nem lesz annyija. Fel is hívtam, félútig elhozta nekem, és még így is 150km-t mentünk a motorért. jó elhoztás legnagyobb esőbe természetesen. Levették a futóról nagyon nehezen indult. Amikor beindult elvittem egy próbakarikára és minden jó volt, csak a power nem nyitott. Jó megvettem 200ért. mikor átnéztem a motort kiderült h a gyújtás oldalon a lenkerék lötyög. Én kis naív azt hittem h főtengelycsapágy, amit meg is rendeltem neten. A Fa**t. Elkopott a főtengely és ráesett a csapágy. Na felszórattuk porral megcsiszoltattuk és lám : tökéletes. azt hittük, hogy emiatt nem jó a power de összerakás közben megtaláltuk a hibáját: ki volt akadva. Na azt is sikeresen "megbarkácsoltuk" és amikor már azt hittem hogy minden jó beütött a krakk(nem tudom hogykell leírni) Ment a motor csak sebességet nem lehetett váltani :S (gondolhatjátok megint ki a motorból a blokk stb... :S) sikerült megoldani egy forintomba se került csak a kis golyócskák összeakadtak v mi a fakk. Összeraktam megint és azóta nagyon megy. Motorikusan tényleg nagyon jó, minden szempontból szeretem. Jelenleg van egy kis hibája : a berúgókar néha átugrik. Nem tudom hogy mi okozhatja ezt a galibát de hamarosan kijavítom. Összegezve szerintem tényleg megéri a bajlódást, mert amit visszakapsz tőle az mindent felülmúl. Bocsánat hogy egy kicsit hosszúra sikerült de egy pár kérdést összegeztem ezzel az egy leírással.

Erre használta
Pályán 2-szer voltam vele mind a kétszer tökéletesen teljesített. Nagyrészt a környező falukat fedeztem fel drága jó motoros barátommal aki ktm lc4 640-el nyomja (néha így is bealázom :) )

Javítanivalók
A motor leírások részben azt hiszem mindent leírtam.

Itt szervizelte
Mindent itthoni garázsban esztergályos édesapámmal csináltam, aki nagyon sok mindent segített és csinált meg nekem, akinek ezúton is köszönet a sok segítségért.

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: csík05

Beküldve: 2011. február 7.