Kawasaki KX250 9,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki KX250
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2011
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 1
fogyasztás: 4 liter / óra
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Egy DT 125 után vásároltam ezt a motort, hát enyhén szólva is kicsit túl nagy váltás volt. Eleinte nagyon féltem rajta, de szépen lassacskán megszoktam. Én főként endurozni használtam a hegyekben, erre nagyon jó volt, csak picit sokat evett és egy idő után eléggé kényelmetlen volt az ülés, dehát ez egy cross motor. Nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon szép motor, még most is tetszik :) Nem nagyon volt vele bajom, egy két pici hibája volt, de ezek főként az én figyelmetlenségemből származtak. A blokkja pöpec volt, szerintem ha normálisan használja az ember hülyeség az hogy dugózni kell pár évente... nekem ez ment 2.5 évet de még simán kibírt volna másik 2 évet. Ha valaki gondolkozik egy ilyen vásárlásán én csak azt tudom ajánlani hogy ha normális embertől veszi, nagyon sok időt ki fog bírni probléma nélkül. A fogyasztásról annyit hogy egy tank (7 liter) kb 50-60km-re elég, ha nyugisan megy vele az ember. Persze lehet úgy is menni vele hogy azt a 7 litert eltüntesse 1.5-2 óra alatt is. Rossz tulajdonságot igazából nem tudnék írni róla, mert nekem minden úgy működött rajta ahogy kell. Egyszer hagyott cserben, akkor is csak azért mert valami gond volt a gyertyával amit vettem bele, ezen kívül tényleg olyan volt mint egy svájci óra, ha elindultam vele biztos hogy haza is bírtam menni. Fékei elég jól szuperáltak, teleszkópokat olyan közepesnek mondanám, kezelhetősége elég jó volt, a teljesítmény sem rossz, de miután megszokja az ember már annyira nem hátborzongató :)
Összességében, 380ért vettem 340ért adtam el, és közben ráköltöttem 120-150ezret, szóval sokat buktam rajta, de az élmény mindenért kárpótol, egyáltalán nem bántam meg hogy megvettem.

Erre használta
túrázgattam a hegyekben és enduro

Javítanivalók
kuplungkosár (előző gazdi szétverette valahogy), kuplungdekli (előző gazdi szépen megragasztotta...) berúgótengely (2 db-ot is fogyasztott), első teleszkóp szimering + olaj, lengőkar csapágyak és a többi csak kopó dolog volt : gyertya, fékbetétek, markolatok.

Itt szervizelte
Itthon, ezek nem voltak nagyon nagy dolgok :)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Guigreg

Beküldve: 2011. július 12.