Kawasaki KX80 8,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki KX80
gyártási év: 1997
lökettérfogat: 80 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 1
fogyasztás: 4 liter / óra
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A Motor egy csere által került hozzám. Egy 60(nem elírás) éves emberrel cseréltem egy aerox-ra aki úton használta a kx-et (fejlámpa volt előre rakva és egy bicikli lámpa volt hátul :):) ) ! Azt mondta hogy fel lett újítva és rá lett költve kb 100.000 forint... Hát először kételkedtem de így utólag szerintem volt benne némi igazság mivel a blokkhoz hozzá se kellett nyúlnom az a fél év alatt ameddig megvolt. Mindig első rúgásra indult, nagyon jól ment 4-be még gázra emelte az elejét ha pont úgy kapta el a fordulatot. Alsó tartományon kicsit erőtlen volt mivel 2t és még power se volt ebbe az évjáratba. A motor hihetetlenül kezes, mivel 70 kiló az egész motor, istenien jó vele kanyargós, erdős utakon mászkálni és bohóckodni ! Ami viszont nem igazán tetszett hogy a végsebessége elég kevés volt, igaz azt pár pillanat alatt el is érte és nem igazán szeretett egy bizonyos tempón menni. (persze ezt meg is értem mivel hát ez egy cross motor :D) Én 185 centi vagyok de a motor kényelmes volt, egyáltalán nem volt gond amiért kisebb mint egy átlag motor. Ami viszont nagy hátrány volt hogy mivel kis ccm és nyomaték nincs benne szinte folyton magas fordulaton kellett vele közlekedni és ezért az étvágya is megvolt ! Én 1:25 és 1:30 közöttire kevertem full szintetikus olajjal.

Erre használta
endurózásra

Javítanivalók
Hátsó féket kellett egyszer újratölteni új félfolyadékkal mert a régi barna sár színű lett és már nem fogott semmit egyik pillanatról a másikra. Hátsó telóba kellett telóolajat cserélni mert elment a csillapítás.

Itt szervizelte
A holdon.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: krausz

Beküldve: 2014. április 6.