Kawasaki KLR 600 9,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki KLR 600
gyártási év: 1991
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 4000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Gyakorlatilag 2011 06,01.-én vettem ezt a klr 600-at.Régóta szerettem volna egyet.Sok motorom volt idáig több mint 20,többnyire endúró és krossz,nem új gépek a java idősebb vas volt de volt itt minden 2t-4t mindenféle márka,tehát van némi rálátásom.Nem vagyok versenyző csak saját szórakozásomra motorozgatok,és szerelgetek.Olcsón vettem a kawát,esztétikailag közepes,de így nem sajnálom néha letámasztani,motorikusan jónak mutatkozik szépen jár nem füstöl,erős nagyon,szépen jön 2-be kerékre és jól lehet pakolni föl,nyomatékos nagyon de fent se fogy el mint egy xl,bár ezeket a nagy 600-asokat jóérzésű ember nem üti szabályzásig,szerintem 6000-ig max bőven elég forgatni de ha közepes tempóba mész 4-5 ezer fölé nem forgatom elváltok a nagy nyomaték megold mindent,amúgy 7 ezernél még rátesz ,hiába csak két vezérműtengelyes,nekem nyitott dob van rajta brutál a hangja és nem eszik meg 4 nél többet,víz ,olaj ,szelephézag ,légszűrő figyelni karbantartani cserélni és gondmentes a motor.Ámde van negatív oldala is,a súlya,a fék,futómű hármas.Csak kövön nem vész,110-120 utazó,150-160 vég vagy kicsit több áttétel függő,de ha terepen használod többet tud a motorja mint a fék és a futómű,én szeretem a "nagy"endúrókat de sose tudsz vele úgy menni midt egy exc-vel,más a stílus máshogy kell vezetni,kicsit szeret arra menni amerre ő akar,de azért lehet hatni rá,fontos a jó gumi mert sokat befolyásol a kormányozhatóságon,amúgy kényelmes nagyon ülve és állva is,a fékek,hát fáradoznak,ajánlott fém fékcső mert jobb a nyomáspontja és jobban adagolható,amúgy tudd hogy hol akarsz megállni mert a súly visz tovább,és nem rossz vagy hibás a féke csak van már sokkal jobb nála,a futómű:lightos eléggé,ezért kényelmes,nem üt fel az eleje és a hátulja sem,de puhi,nem fáraszt és nem veri le az alkarodat sem,én egyénileg kicsit feszesebbre fogom hangolni télen,a saját izlésemnek.Összességében nagyon jó társ a hosszú endúrótúrákon,kényelmes keveset eszik,jól megy,cserébe nehéz kicsit és megbízható.Ja és penge az önindító,más bénázik a rugdalással én nyomom a gombot és gyí.

Erre használta
Endúró mindenhol ahol el bírtam menni,meg ahol nem.

Javítanivalók
Olaj+szűrő,fékbetét ,elsőtelószimering,aksi,általános karbantartások

Itt szervizelte
Magam!Meg vagyok elégedve.Rosszabb sose lett:)

A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: DokiDRZ

Beküldve: 2011. augusztus 19.