Keeway Viva 125 7,4 / 10

Keeway / Keeway Viva 125
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 12
vezetett km: 17500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: nem

Eredeti márkája CF-moto E-Jewel. Honda SH 125 koppintmány. Minden időben jól induló, vízhűtéses, kellően erős, dinamikus gép. Városi közlekedésre kiváló. A 0-70es tartományba kifejezetten fürge 1 és két személlyel is. (Ez 110, illetve 180 kg-t jelent!) 85 felett nem igazán szeretem hajtani, rezeg, nincs biztonságérzetem. Elengedett kormánnyal hajlamos beszitálásra, amit nem sikerült orvosolni sem gumicserével, sem felnigörgőzéssel, sem centírozással. A fékek kellően erősek, csak amíg az elsőt keményen kell húzni, a hátsó kis erőnél blokkol. (Hátra egy másik robogó 2 dugattyús első tárcsafékjét szerelték!)
A gépet szerelni nagyon körülményes. Egy szelephézag állításhoz majdnem a teljes burkolatot el kell távolítani. Bármely szerelés 20 perc burkolatbotással, és 40 perc összerakással jár.
Véleményem szerint ideális városi gép 1 és 2 személyre, olyannak, aki nem ijed meg egy kis bütyköléstől. Alkatrészeket mindig kaptam, de Szentendrére kellett menni, munkaidőben.
Nem fogom eladni. Budapesten jobb kéget kár lenne használni. Már 3-szor elütöttek vele. A nagyobb motoromat sajnálnám!

Erre használta
Budapest 90%, Pest megye 15%, távolabb 5%

Javítanivalók
Hűtő alsócsonk repedés, hátsó variátortárcsa repedés, variátorszíj csere, féketétezés

Itt szervizelte
Hűtőjavítás Vái és Fia Bp XIII. Fáy u. 2000Ft, jobb mint újonan, mert megerősítette! Fékbetét Róna, Bp XIII Tahi u. nem sír mint az eredeti. Szerelés, szervíz, otthon a garázsban.


A beküldő 28 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Dagadt58

Beküldve: 2008. január 3.