Keeway Hurricane 5,6 / 10

Keeway / Keeway Hurricane
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 4200
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: nem

Elöszőr is elmentem egy használt motor kereskedésbe és nézelődtem a robogok között.
Eladó segített körül nézni én Aprilia Sr-t szerettem volna mert a haveromnak olyan volt és jól ment stb.
Aztán nem ért le róla a lábam és nagy motor lett volna.Megnéztem ezt a keeway-t és azt mondták hogy Yamaha lincensze van.Faterom nagy motoros 40éve motorozott és ő azt mondta hogy, a Yamaha motorja van akkor jó.Én akkor még nem értettem a motorhoz de nekem teccet.Nyaralonkon használtam levittük kis teher autóval.Aztán ugy kezdödött hogy vlami benzin cső lejött de ez az útközben-i mozgolodása miatt volt.Faterom vissza rakta és akkor még nem tudtam hogy az önindítohoz kell féket huzni és azt hittük hogy rossz.Gombal indítottam nem voltam elégedet 45km/h val és elmentünk venni fojtatlan kipufogó csonkot.Akkor ment 55km/h-val.
Fogasztás fojtással 2,5liter/100 ami nagyon jó volt.
Aztán lecseréltettem egy Stage6 Pro Replica kipufogó rendszerel amivel jobban gyorsult.Késsőb tutam meg, hogy az 70cc aluminíum hengere való.Utána mondták nekem, hogy van vlami variátor fojtás is benne.Elmentem és kivetettem meg a váltó olajat lecseréltettem.Akkor ment 67km/h-val ami szerintem nagyon gyenge mert ugy vesszük haver SR-je ami nem a régi 1993-as az ment 90km/h gyárilag varió+kipuf fojtáss nélkül.Aztán néha néha nem indultbe berugoval és kiderült hogy szar volt az akumlátor amit hozzá adtak.Lecseréltük egy savas-zselésre.
Ami nem hagyott cserben.A motor amugy 1 gomb nyomásra indult -5°c fokban.jó volt a hangja a kipuftól.Aztán késsőb vlamiért vlamikor nem akart menni gyorsaban 40km/h-nál meg vlamikor odahuztad neki 0nál a gázt és lefulladt de van amikor jó volt hát ez kibaszotul idegesitett és szidtam rendesen a motort.Elvittük Tiszaföldvári maszek szerelőhöz.Ott volt 2hétig és utána állapították meg, hogy Kuplung meghalt.Nem hittem el szerintem a gyári kuplung gyenge fos volt de kitudja mert ugye másnál más a progléma ez nem a tipustól függ hanem, hogy miet fogsz ki. Azt mondták Olaj elég 6tankra a faszt volt elég össz vissz 4liter olajat zabált meg amit sokra tartottam.Lámpa viszont jó volt.Idomok nagyon szarak széthullanak pár idom össze vissza állt.Fékek az első fék ugye tárcsa volt kiváló volt hátsó ritka szar volt lehet azért mert dob nem tudom.Gyorsulása ritka szar volt de 45km/h elkezdet nagyon húzni.kb 180km mentem el egy tankal.Ülés kényelmes volt de turázgatás során a segem ugy zsibatd mint állattxD.
Az alapjárat is szar volt sajnos kitakarították a karbit akkor jó volt egyideig én meg fojamatosan takarítottam a légszürőt de nem volt vlami frankó.
200 000 FT nem ért meg abból vehetem volna vlami más márkásabb gépet.Most Yamaha DT 50 SM 2004

Erre használta
Nyaralonkon Használtam,egésznap motorozás,túrázás 4nap allatt 1000kmxD,

Javítanivalók
-Kuplung
-Karburátor Tisztítás
-Görgö Csere
-Alapjárat Beállítása
-Légszürő Szivacs

Itt szervizelte
Tiszaföldvár Maszek Szerelő
Szerintem olcsó és segítő készek voltak.

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: rota

Beküldve: 2009. január 29.