KTM RSL 50 7,6 / 10

KTM / KTM RSL 50
gyártási év: 1977
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 27000
vezetett km: 1500
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A második kismotor korszakom első gépe. Az első korszakban riga komár stb. Azután nagymotorok, most visszatértem a kicsikhez. Ez abból a korszakból való, amikor a kismotorgyártók megállapodtak a 6,25 lovas felső teljesítményben. 5 sebességes vonóékes szögegyszerű szerkezetű a váltó. A motort pörgetni kell, mert 6000 fordulat alatt nincs erő. Ha drága full szint 2t olajat használ az ember, akkor bírja. 85 km/h a vége. Ennyi elég is városban. A fékek, elöl-hátul tárcsa, szerintem kicsit túlzás volt. Full felszerelt ford. számláló, index, stb. Az űléshelyzet nagyon kényelmes. Folyamatosan vigyorgok vezetés közben. Elődöm rezót rakott rá, ami nem rossz, de nincs jelentős javulás általa. Kicsit karcosabb lett a hangja, ennyi. Magam szerelem, ha kell. A felújítást is magam végeztem. Olyan pofátlan olcsó volt, hogy én is meglepődtem. A legdrágább tétel a 34 eurós matrica volt.

Erre használta
Város, kicsi kirándulás

Javítanivalók
Váltó beállítás, 10 perc

Itt szervizelte
Magam

A beküldő 39 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: rep20

Beküldve: 2015. március 10.