KTM SX250 9,2 / 10

KTM / KTM SX250
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 249 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 201
fogyasztás: 9 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Az igazi mindenes gép! Egy valóban versenypályákra termett bitang fenevad!
Mind krosszpályán,mind az erdők mélyén,vagy a sziklás falakon megállja a helyét. Jártam vele mindenhol,mindenkor. Soha nem hagyott cserben,soha nem volt nem várt fordulat.
Nagyon sokszor hallottam már hogy a KTM nyűgös,rossz,stb...
Én azért lettem KTM mániás,mert ez a gyár rendkívüli gépeket épít.
Nézzük csak meg a világ élvonalbeli versenyeket.. Az osztrák gyár gépei mindenhol élen járnak.
Nem kér többet mint bármelyik japán gép...
Egyszerűen csak odafigyelést,törődést és szeretetet igényel. Mint egy nő...
A kategóriájában (persze megfelelő pilótával a nyergében) minden motort lenyom.
Nagyon erős,de mégis kezelhető,rugalmas.

Az én motoromon végzett módosítások:
- S3 -Wössner blokk tuning
- Teljes futómű tuning
- Fék módosítások
- Kuplung csere (Luk-Rekluse)
-valamint sok egyéb apróbb szépítés.

Volt előtte igen sok típusú terepmotorom,de a KTM 250 SX az egyik legjobb. Olyan motort kerestem ami mindenhol helytáll. Igen sok és komoly viadalon (motokrossz,krosszenduro,extreme)volt a fegyverem és kiválóan teljesített mindent.

Eladás oka: típusváltás ( 300 EXC 2012 )

Erre használta
motokrossz,crossenduro,extreme

Javítanivalók
Csak a kötelező teendők elvégzése: ( megfelelő időközönkénti,gyárilag előírt szervizek! )

Itt szervizelte
KTM

A beküldő 13 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: teamtgr877

Beküldve: 2012. augusztus 7.