Kymco Grand Dink 50 7,6 / 10

Kymco / Kymco Grand Dink 50
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 10000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 3/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Egy SimsonSr50-ről nyergeltem át erre a robogóra mivel szerettem volna egy új gépet.A választásomnál egyértelműen a kényelem és a megbízhatóság volt az elsődleges.Az ára meg szerintem a robogó felszereltsége miatt nem tűnt drágának.
Jó:kényelmes fotelszerű az ülés kialakítása plusz a deréktámasz sem utolsó,megbízhatóan indul,felszereltség,stabil úttartás,a plexi miatt nagyon jó a szél-esővédelem,világítás megfelelő,a visszapillantó tükrök alacsonyan vannak elhelyezve ezért a mögötted közlekedők lámpájának a fénye nem világít a szemedbe meg hát be lehet hajtani őket-szuper megoldás egy ilyen széles motornál,csomagtárolója hatalmas a többi robogóhoz képest,van "mobiltelefon töltési" lehetőség,egy teli tankkal nagy távolságot lehet megtenni úgyhogy havonta egy tankolás elég hozzáteszem én húsz éve motorozok és nagyon sokat-lásd a két év alatt megtett utat meg mellette megtartottam a simson sr50 robogómat és azt is használom folyamatosan ha kisebb távra kell menni
Rossz:szerintem magas fogyasztás(4-4.5 l) bár akárhol olvastam róla mindenki kevesebbet írt hát nálam ez van de ezt ellensúlyozza az hogy 10 liter a benzintartály befogadóképessége,nagyon kemény a lengéscsillapítója különösen az első és ez a magyar utakon nem nyújt felemelő érzést,gumi anyaga miatt csak száraz időben tapad jól a futófelület de ez gumicserével azt hiszem orvosolható,"kissé" lomha a nagy saját tömeg miatt de hát aki rászánja magát a megvételére az úgyis "öregesen" szeret motorozni ,a szerelhetőséget nagyban rontja az hogy a burkolat elemeinek rögzítése túlzott mértékben van megoldva :( ,az oldaltámasz a motor megemelésekor felcsapódik és ezt a műanyag burkolat bánja-meg a tulajdonos,a hátsó dobfék teljesítménye kevés-tehettek volna tárcsaféket helyette belefért volna az árba,

Erre használta
Kisebb túrákra:100-200 km,munkába járásra,motoros találkozókon való részvételre :).

Javítanivalók
Fél évi használat után a légszűrő alján levő nyíláson el kezdett szivárogni a motorolaj,amit az olajszivattyú cseréjével sem sikerült megszüntetni.Mivel nem jelentős az olaj szivárgása,BELENYUGODTAM. 2008. 01. 28.,szörnyű dolog történt a motor indításakor!Nem történt semmi azaz a motor meg sem nyekkent az indítási kísérletre,idő hiányában elővettem a SIMSON ROBOGÓT,mivel sietnem kellett na ez már működik :) ,akár az eltelt 15 év alatt.Később telefonáltam a szervízbe hogy tudják-e fogadni a motort,majd szállítóeszköz hiányában 5km gyalogtúra tolóüzemben.A szervízben a gyújtótrafó meghibásodását állapították meg,a szemét megvárta amíg lejár a garancia :( .Ha már elhoztam hát kértem ,hogy egy átvizsgálást is csináljanak a motoron ,a fejleményekről majd írok....Elkészült a moci,7500 ft-ból megúsztam.Másnap a sebességmérő szűnt meg működni amit az okozott,hogy az óráról letekeredett a spirál csatlakozója.Ezt már az egyik barátommal orvosoltuk röpke egy óra javítással aminek java részét a burkolat megbontása tett ki.A vége felé nekem már erősen elfogyott a türelmem pedig "csak" a spirál csatlakozót kellett visszatekerni :( .Nem olyan régen a jobb oldali,első fék érzékelő hibásodott meg amit úgy vettem észre hogy gombról nem indult a motor.A hibát úgy orvosoltam hogy az érzékelőt ami ugye egy ejtve-záró mikrokapcsoló,leszereltem és kimértük a barátommal hogy záró állapotban nagy az átmeneti ellenállása ezért a szétszedést mellőzve WD-40-es átmosást alkalmaztunk.Ezek után rendben működött

Itt szervizelte
Agromot-Bt Nagykanizsa,a garancia alatt viszonylag jól dolgoztak de azóta lett egy-két rossz tapasztalatom sajnos.

A beküldő 30 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: csibewer

Beküldve: 2008. július 4.