Loncin CCL 150 4,2 / 10

Loncin / Loncin CCL 150
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 150 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 0
vezetett üzemóra: 100
fogyasztás: 2 liter / óra
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: igen

Ezt a motort ajándékba kaptam újan. Ennek a motornak az az előnye hogy a kezdő motorosok, mint ahogy én is az voltam mikor kaptam, könnyen megtanulják megtartani a lovak réjét földes úton is és nem okoz utálna nekik problémát akármién 125ccm közúti motort megülni. Ezt a motort a méretei mait tudom ajánlani fiatalabb sofőröknek is mert a súlya nem nagy és könnyen irányítható. A hátrányaiból jóval több van mint előnyeiből.
Nagyon magas ár kicsi kerekek: elöl 14 hátul 12. Ez véget a kisebb gödrök is nagynak tűnnek. A kuplung kar és az első fék kar nembir sokat. Az első esésnél eltört mindkettő eltört. A benzinszűrőt kikellet belőle szerelni mert nagyon sokszor megdagadt benne a papi és nem engedte át a üzemanyagot. Sokszor tóthalam haza kilométereken köröstül a motort ez végett.
A tank műanyagból készült aminek a teteje külön részből van. Tankoláskor gyakran lehetetlen levenni a tetejét. Ha túl sok benzint tankolunk a tankba akkor a felét elhagytuk a terepen mert a tank nemzár teljesen és szivárog belőle az üzemanyag. A hátsó szárny műanyagból van ami nagyon könnyen törik és lehetetlen megragasztani. A hátsó szárny beszerzése nem egyszerű mert legközelebbi LONCIN-t fogalmazó cég Csehország van.

Erre használta
terepmotorozás

Javítanivalók
műanyag szárnyak, kuplung fék kar, benzinszúró

Itt szervizelte
a javításokat én végeztem rajta. Nagyon drága!!!

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: DjInfart

Beküldve: 2009. február 14.