Marushin NX 888 Kintaro Red 7,8 / 10

Marushin / Marushin NX 888 Kintaro Red
Marushin NX 888 Kintaro Red
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
minőség: 9/10
kényelem: 7/10
strapabírás: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Egy viszonylag ismeretlen márka(kis hazánkban legalább is),szóval kicsit félve vettem meg.Az ár érték aránya nagyon jónak tűnt.A héjszerkezet üvegszálas és ebből fakadóan könnyű,a szellőzése nem 5 pontos,de jónak mondható.A belső kialakítás,az anyaghasználat nálam bevált,alig-alig piszkolódik be.Viszont,hogy ennél a pontnál egy negatívumot említsek!A bukósisak belső bélésének alján műbőr bevonat található,gondolom a nagyobb igénybevétel illetve kopás miatt alkalmazták.Ez már a használat első néhány hete alatt kopni kezdett azon a ponton,ahol a héj alá fut be.Elég zavaró,mert alatta világít a fehér szövet.A szélzaj átlagos,nincsenek nagy elvárásaim ezen a téren,számomra ezeket túl is teljesítette ilyen szempontból.Én egy 400-as supermotón használtam,egyszóval nem szakította le a fejemet a szél.Viszont a méretezése szerintem nem reális.Én M-es méretűt rendeltem az 59-es fejkörméretemre és egy picit szűk,persze a használattól tágult,de még így is igen passzentos.Abszolút pozitívumként említhető meg a gyors cserés plexi mechanizmus,én állandóan cserélgetem a plexiket rajta,hálás dolog,gyors praktikus.A plexik sharp view technológiával készülnek,nagyon kellemes kilátást biztosít,élesebbnek hat.A színválaszték bőséges és az árak jóval barátibbak,mint a hasonló tudású bukóknál.Karcok alig keletkeznek rajta,viszont természetesen a páramentesítő bevonat "lekopik" róla idővel.
A csatt működését elég sokáig kellett szoknom,egy gyors csatos sisak után a dupla D-gyűrűs csat szokatlan,sokszor fél percig is eljátszottam vele,mire sikerült végre beállítanom.Viszont ennek köszönhetően pályázni is alkalmas a bilink.Összességében az ajánlott kategóriába sorolnám,kiváló ár-érték arányú.

Problémák
kopik a műbőr bevonat

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: stefi021

Beküldve: 2012. december 10.