Metzeler Sportec M7 RR 8,3 / 10

Metzeler / Metzeler Sportec M7 RR
Metzeler Sportec M7 RR
ekkor vette: 2014
ennyi km-t tett bele: 6000
starpabírás: 7/10
tapadás: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Mivel pályafutásom alatt több újonnan feltett abroncsot is volt alkalmam lekoptatni (Rennsport, Racetec K2, K3, Pilot Power, M5, M7) megpróbálok egy átfogóbb véleményt írni.
Én egyazon motorral pályázok és szerpentinezek és erre a kompromisszumos felhasználási módra az M7-es bizonyult a legjobbnak.
Bárki bármit mondjon hidegen nagyon rossz érzést ad, de hamar bemelegszik és onnantól kezdve nagyon élvezetesé tudja tenni a motorozást bármilyen időjárási viszony mellett. Pályán egy picit lassabb és kevesebb visszajelzést ad mint egy Racetec de nem melegszik idő előtt túl mint a Pilot Power (ezért a korai túlmelegedésért dobtam le végleg a Michelin-t, pedig minden más szempontból egy nagyon jó guminak tartom). Előtte M5-öst használtam de a gyártó azt állította, hogy ez +20% futásteljesítményt és jobb vizes tapadást biztosít, előbbi egyáltalán nem igaz utóbbi viszont teljes mértékben. Nekem 6000 km után lett cserés a második hátsó is (az M5-is ennyit bírt) az első viszont kibírja a 2 hátsót (talán ez egy kicsit többet bír mint az elődje).
Az M7-től nem kell csodákat várni de a pénzünkért pontosan azt fogjuk kapni amit egy ilyen többcélú gumitól maximálisan elvárhatunk.
A pontszámot a szinte minden téren átlagon felüli teljesítményére adtam, mert külön-külön mindenben találni nála jobbat.

Problémák
A fent leirtakból szűrje ki mindenki a neki tetsző problémát, én gyártót váltok, hogy megtudjam, hogy a Pirelli drágább abroncsai többet is tudnak-e nyújtani. :)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: nmn

Beküldve: 2015. december 8.