Piaggio Skipper 7,4 / 10

Piaggio / Piaggio Skipper
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 9600
vezetett km: 2000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A robogót 2010 telén vettem. 125ccm, 2T, léghűtés.. Előtte egy 110ccm-es nagytestű quadom volt, de annak teljesítménye elveszik ez mellett. 65km/h után a 120 elég soknak tűnt, ez a végsebessége a mocinak. Erre elég hamar fel is gyorsul. A 70-es tuningolt robogók mellett bőven megállja a helyét, pedig full gyári a karburátort kivéve ( 22mm Mikuni). Bátran lehet vele autókat előzni és nem tolnak le az útról!
A nagyobb döntögetéseket inkább felejtsük el a 110/80- 10 -es gumikkal.
Elöl 2 dugattyús tárcsafék, hátul sima dobfék van, de ez a motort megfogni bőven jó, gyorsan meglehet vele állni.
Hátsó teleszkóp 1 személlyel elég kemény, 2 személlyel már jó.
Világítása tompítottan elég kevés sötétbe, reflektorral se vakulnak meg a szembejövők.
Nagy, kényelmes ülés akár 2 személynek is.
Csomagtartó tök fölösleges, pakolni igazán semmit nem lehet rá.
125-öshöz képest szerintem elég sokat eszik ha húzzák neki (5-6liter), de ha nem tépik neki elmegy 3-4el is!
Környéken motorozni tökéletes!

Erre használta
suliba járni, hétvégi motorozások, városban

Javítanivalók
km óra spirál, első fékbetét, főtengely csapágy, szimering, hajtókar, dugattyú gyűrűk, gyertya, berugó köröm, első ékszíjtárcsa

Itt szervizelte
itthoni műhelybe, Tuning alkatrészeket allig ha lehet hozzá kapni, azokat is elérhetetlen áron. Gyári alkatrészek is drágák a többi motorhoz viszonyítva.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: quadiszno96

Beküldve: 2011. augusztus 24.