Rieju MRT 50 SM 9,2 / 10

Rieju / Rieju MRT 50 SM
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 3622
vezetett km: 850
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Hihetetlenül olcsón jutottam hozzá, igazán nem is akartam motort venni, mert önmérséklést tanulok épp és hát ez nem a legjobb módja :-) Csak egyszerűen ott volt előttem a vaterán egy rieju mrt 50.. volt régen egy rr50 spike-om (2003-as) mentem vele 3-4e km-t és semmi baja nem volt, de tényleg semmi. Ezért a márkában bízva bátran mentem megnézni a motort. Nos.. csak gyári fotót tudott a tag feltölteni a motorról, így a konkrét mrt-ről még egy képet sem láttam, így utaztam le érte apummal 250 km-t. Vakon. De mivel fiatal a motor, olcsó és a márkához jó emlékek fűznek, ezért elmentünk. Hozzá tartozik a történethez, hogy egy ilyen motor többet megspórol nekem (üzemanyag), mint amennyit az ára kamatozna a bankban.. Szóval ilyen és ehhez hasonló érvekkel mentünk érte. (A kocsim egy nagy benzines automata - városban halál benzinnel tömni)
A motor itt-ott karcos, és a legdúrvább, hogy 4-5 hónaposan 3600 km-t mentek már vele (olasz moci). Bele sem merek gondolni, hogy egy 2-3 éves olaszországi import motor mennyit futhat.. És ez csak egy 50-es.

Menetteljesítménye kiváló, sík úton 92-94 km/h-ra képes, lejtőn futott már 97-et is, de ott már nagyon sajnálom. Országúton 75-öt szereti. Most pillanatnyilag szerelőhöz beadtam, karburátor állításra, ja és sok olajat kap, azt is megnézik. Eddig a fogyasztása 3.6-4.6 között volt 100 km-en. A tankja 6.2 l-es, a tartalék 1.9-nél van. 70-80 között is még nagyon ugrik, városban egy kiskirály. Jól lehet dönteni, sava gumik vannak rajta, az egyik legpuhább, nagyon fogja az utat.

Összességében nagyon szeretem a mocit, kicsit talán elfogult is vagyok, most kb fél éves nyílván ilyenkor még semmi baja sincs. De egyelőre hibátlanul működik. A kipuffját cserélte az előző gazda, a sima gyárit lecserélte egy Technigas E-nox (inox) rendszerre, ami egyrészt mutatós és irgalmatlanul jó a hangja. Eddig az összes ismerősöm csalódott, mikor megmondtam, hogy ez csak egy ötvenes motor, simán mindenki 125-ösnek nézte. Szép nagytestű :-)

Szívesen beszélgetnék MRT tulajokkal, tapasztalatcsere, vagy kis találka erejére. (meregzsakk@yahoo.com)

Erre használta
városban, országúton...

Javítanivalók
eddig semmi

Itt szervizelte
eddig nem volt szervízben

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: meregzsakk

Beküldve: 2010. július 22.